the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Vise and co.

M-am trezit devreme, prea devreme. Am avut un vis ciudat care mi-a adus o puternica durere de cap. Nu-mi mai amintesc exact despre ce a fost vorba insa am o banuiala ca nu mi-a placut. Chiar ieri citeam ceva despre Freud si "Interpretarea viselor".

In articolul respectiv se spunea ca "Visele sunt limbajul sufletului. Originea lor este necunoscuta si, daca nu le retinem, le pierdem, ramanand astfel mai saraci cu o amintire sau cu anumite indicii care ne-ar fi putut ajuta sa ne rezolvam mai bine problemele din viata de zi cu zi." Eu nu reusesc aproape niciodata sa retin imaginile pe care le visez. Raman doar cu senzatiile.

Tot in articolul cu pricina scria ca " in medie, la aproximativ 8 ore de somn omul viseaza o perioada de 2 ore deci petrecem o treime din fiecare noapte visand. In timpul visului, interactionam cu o multime de oameni, locuri, lucruri. Un vis este o halucinatie, o calatorie fantastica in somn, o lume paralela unde se pot intampla lucruri pe care ni le dorim sau nu. Un vis este o stare care ne elibereaza de stress sau incearca sa ne distraga atentia de la problemele cotidiene."

Mi s-a parut interesant. Pentru cei pasionati de subiect, recomand si cateva "curiozitati" despre vise. Le gasiti dand un Google search pe "ce nu stiam despre vise". Buun, e aproape 12 si F. mi-a dat o leapsa. O s-o completez cu un 3 in 1 in mana stanga (stiu ca am zis ca nu mai beau daar, la naiba am nevoie si eu de un viciu :D). So, leapsa:

1. exista lucruri pe care le regret in trecutul meu si as vrea sa le schimb

As minti sa scriu un nu categoric. Totusi, majoritatea lucrurilor din trecut imi lasa un gust dulce pe buze si ar fi pacat sa le regret.

2. n-am tras niciodata teapa la o intalnire

Busted! i did it honey :D 

3. mi-e teama de inaltime

Dap. Imi e frica de cand eram mica si locuiam la etajul 7. Niciodata n-am putut sa ma uit normal din balcon. Ma agatam de balustrada si ma faceam mica de tot.

4. nu am nicio obsesie

Am cateva. Nu le-as denumi chiar obsesii :D

5. nu m-am indragostit niciodata de un prieten

:D N-am sa incep cu teoria mea despre relatiile de prietenie intre baieti si fete. (o sa las discutiile astea pt locul nostru special). Am testat insa treaba asta,  si da, m-am indragostit (daca merge zis "indragostit")

6. cred in minuni

Evident :D Nu sunt religioasa dar, cine ma cunoaste, poate sa spuna cat sunt de spirituala :-"

7. sunt dependent de tigari

Hell no! Thank god for that. (desi mi se pare al naibii de sexy sa fumezi in anumite momente)

8. ador vinul rosu

Imi place vinul dar mai ales bautura :)). Nu stiu, depinde de vin :D

9. culoarea mea preferata este negrul

Hai zi drept F. asta e leapsa facuta de tine asa-i? Prefer negrul in anumite ocazii dar nu e "culoarea" mea preferata.

10. ascult manele

Ei hai!:)) Mama ce subiect tabu. Nimeni nu asculta manele!..doar la un party mai destrabalat, o inima albastra si intr-o seara imbacsita de plictiseala, navigand pe youtube dupa cocalari.

11. vorbesc singura

In ultima perioada mai des :D. Vorba tatei "e bine cand vorbesti singur ca nu-i nimeni care sa te contrazica". Pe premisa asta merg si eu :>

12. plang din orice

Daca nu-i destul de important nu. But then again, femeile plang din orice in fiecare luna la un anumit interval :-"

13. imi plac reptilele

=)) genial! Imi plac, in acvarii bine "tunate", eventual sub forma de genti si curele ;;)

14. cea mai buna prietena a mea este o fata

Yes!

Asta fiind leapsa, o las mai departe lui Zizu, Confidentului si altor interesa(n)ti. V-am pupat!

Lotta love Z.

2 comentarii:

CE???..deci nici mie nu imi plac reptilele dar da-o incolo de treaba "sub form de genti"? m-ai mintit HUA>:P>:P.. si nu i leapsa facuta de mine >:P.. HUAAAa...pro peta..auzi la ea:))).. m-ai mintit atata vreme?:|

 

:)) c'moon!! nu compara o reptila cu sange rece cu un ghem adorabil de blana.:D

 

Trimiteți un comentariu