the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Sober

Inca miros a tigara si mi-e lene sa ma dezbrac. Gramul de voce pe care il aveam cand am plecat de acasa a disparut acum fix doua ore. Incep din ce in ce mai des sa inteleg cum e sa fi mut. Nu e acelasi sentiment din visele mele mai vechi cand vreau sa strig si nu pot, ci o durere reala, groaznica, de corzi vocale surescitate. In seara asta am fost nevoita sa butonez telefonul pentru a ma face "auzita". 

Ningea cand am plecat. Haotic dar totusi linistit, "ca in reluare", vorba R. Mergand pe strazile pustii ma tot gandeam cum de mai ninge inca. Cu ce rost? Iarna mea s-a incheiat de mult, intr-un decor prea trist sa-l mai re-amintesc; si de curand, ma resemnasem cu gandul asta, in asteptarea unui anotimp mai optimist, pentru mine si pentru tine. Irelevant!

Pijama party! Baloane peste tot, ursuleti, halate, papuci de casa si..pijamale. Picati din plop, ne-am asezat si noi la o masa si fara sa stam prea mult pe ganduri am inceput sa butonam telefoanele dupa "intariri". Ce-i drept, K. abandonase deja masina in parcare si cum nu erau semne s-o mai scoata pana dimineata, cineva ar fi trebuit sa se gaseasca responsabil sa ne duca pe noi, cele 3, acasa. Teoretic! Practic insa, am profitat de petrecere pana cand constiintele ne-au trezit, dezlipindu-ne de masa, si de sticle, si de podea (pentru ca dansam, nu altceva!)

Am dansat in sfarsit! Au fost trei tentative de "curaj" dar am fost oprita la timp. Am stat cuminte in banca mea si mi-am primit lectiile in acelasi mod sarguincios cu care am acceptat sa mi se inchida telefonul..de 5 ori. Ei stiu cam ce se petrece in capul meu si s-au obisnuit pana acum sa ma trezeasca la realitate. Le multumesc pentru asta!

Probabil ca peste vreo 6 ore n-o sa-mi mai amintesc tot cu asa multa precizie. Dar, de asta am blog!(:P) Sper sa-mi recapat totusi vocea. Tot dimineata o sa-mi citesc si conversatiile din telefon, si mesajele scrise dar ne-trimise. That's it for tonight!

I'm safe up high, nothing can touch me
But why do I feel this party's over?
No pain inside, you're my protection
But how do I feel this good sober?...

... Don't worry, be happy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu