the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

I like

E frig. Nu in casa..afara. De azi dimineata m-a cuprins un dor de vara, de mare. Mi-am amintit inca o data de ce detest frigul si umezeala si sentimentul de "locuinte lacustre".  Am fost cateva ore, pusa intr-o situatie care m-a cam fastacit. Am avut cateva emotii, stand in fata lor, si a lui, si ma tot gandeam ca e ultima oara..nu stiu de ce. M-am "re-grupat" insa, asa cum fac de fiecare data cand imi tremura vocea si ma simt pusa la perete. Auzeam multe ganduri carcotase, vedeam multe priviri rautacioase, si pe el. Oarecum, m-a linistit.

Am fost apoi in Real cu F. si ne-am pierdut aproape o ora la raionul cu jucarii. Am fi stat acolo pana diseara daca nu ar fi fost privirile ciudate ale trecatorilor. Ce-i drept, e cam aiurea sa vezi doua fete plimbandu-se prin tot Realul cu doua papusi in maini, jucandu-se printre raioane. Dar a fost fun!:D

Tot azi, am fost la McDonald's la o cafea. Ploaia de afara nu ne-a oprit nici pe mine, nici pe F, sau K. sa ne distram. Btw, fetelor, la McD. pana pe 31 martie primiti un martisor special so go for it!:D Acasa, am petrecut some quality time cu tata. Ne-am pus pe gatit specialitati "a la Pestrea" si am inceput sa discutam despre tot felul de chestii, invartind prin oale, spaland vase si laudandu-ne reciproc pentru talentele culinare.

Ma gasesc acum in fata marelui alb, in acordurile de chitara ale tatei. Imi canta o balada foarte reusita. Atmosfera asta ma linisteste enorm. Cza are in sfarsit internet acasa asa ca o astept cu nerabdare sa-mi povesteasca ce a mai facut pe meleaguri straine.

Diseara mergem sa dansam!:X Intre timp, imi place melodia asta:

P.S. Am ragusit. Am o voce sexy si rea :)). Asta e semnul meu ca vine primavara.

Love you Z, miss you C.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu