the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

ex silentio

- Stii, azi vreau sa ma duci intr-un loc nou. Nou si special. De fapt nu trebuie sa fie nou. Du-ma acolo unde am fost asta vara. Mai stii? Mirosul ala de iarba verde si luminisul ala sublim. Trebuie sa fie schimbat acum. E normal, toate se schimba.

- Vreau sa conduci si eu sa te ignor pe scaunul din dreapta. Sa ma prefac numai; sa te intrebi ce tot vad pe geam si ce ganduri ma mai ingheata in acelasi punct zero. Apoi sa devii agitat, iritat de indiferenta mea si sa baigui ceva, discret, fara sa te dai de gol. Imi place cand pierzi ganduri. E ca si cum ai deschide pentru un timp, usa catre sufletul tau.

- M-am plictisit deja. Grabeste-te! in curand ma voi plictisi si de tine!..te tachinez doar. Saruta-ma! Stii doar ca ma plictisesc in fiecare zi de tine; si in fiecare zi ma atrage ceva nou. Descopar multe in absenta ta. Mai ales atunci...

- Domnisoara! Inapoiati cartea?...

- Inca nu.

1 comentarii:

:-?..la asta te gandeai tu cand mergeai la biblioteca?..why not writing a novel??? ai di toate :D..

 

Trimiteți un comentariu