the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Azi nu...

8 martie a trecut frumos. Regret insa ca ea n-a fost aici, cu mine, si cu tata. I-am simtit amandoi lipsa, in timp ce stateam in bucatarie si vorbeam diverse. Mi-a zis, aproape din senin ca "nu exista durere mai mare decat cea pe care ne-o provocam singuri". Am ramas vreo doua minute muti, el si-a intors capul iar eu mi l-am plecat. Am simtit in momentul ala cat de mult ma iubeste si cat de transparenta sunt in fata lui, indiferent de ce as zice. Pentru ca pot sa spun multe, pot sa disimulez, pot sa ma complac, dar nu pot sa mint. Nici pe el, nici pe mine.

Mi-a cumparat bomboane si m-a strans in brate. O simteam acolo si pe Cza, in bratele lui, noi trei invincibili, depasind orice obstacol, orice dezamagire. In timpul asta, Cza statea in patul ei din Teruel, gandindu-se la noi. Am vorbit putin prin mesaje. Nu am vrut sa-mi amintesc cum a fost anul trecut de 8 martie sau in perioada asta. Sunt timpuri care au fost si atat. Le pastrez dar nu sunt pregatita sa mi le amintesc.

Apoi am iesit in oras. A fost frumos; mereu e asa cand sunt cu ei. Pun stop pe gandurile mele despre prezent si viitor, despre ce sunt si nu sunt, ce am fost si nu o sa mai fiu. Timpul trece mai repede si raman mai impacata cu mine. M-am gandit insa toata seara la ea. Telefonul e mort si n-am putut sa-i raspund la beep-urile tarzii. Am o stare agitata. Sper sa vorbesc cu ea azi.

---

E ziua barbatilor. Cel mai important barbat din viata mea, merita tot ce-i mai bun. Il iubesc si il respect si ii doresc sa fie la fel de intelept, la fel de carcotas, la fel de pesimist si optimist in acelasi timp. Tie iti doresc sa crezi in tine si sa-ti gasesti mereu motivatie sa faci mai mult. Voua, prietenilor mei, va doresc sa fiti iubiti, sa va gasiti echilibrul care sa va desavarseasca, sa va maturizeze si sa va faca mereu fericiti.

La multi ani!

---

P. mi-a recomandat melodia asta. V-o dedic si voua, si mai ales mie :D

P.S. Love you bunches Z.

2 comentarii:

Nu mă înţeleg prea bine cu scrisorile de genu' ăsta...

>:D<

În altă ordine de idei, piesa de aici cred că se ascultă în mai toate catedrele facultăţii noastre de vreo două săptămâni întruna.

 

Aşa mai merge... :P

 

Trimiteți un comentariu