the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Don't worry! There's no sugar!

Aaaa!! Bai nene, atata birocratie si hartoage si formalitati de n-am mai vazut!! Ma aflu in perioada de achitare a darilor lunare si tin sa marturisesc ca i hate it! Probabil, in viitorul apropiat, satisfactia de a-mi plati facturile va creste, pe masura ce zilnic voi intra intr-un apartament mic si cozy, voi arunca un set de chei pe o masuta amplasata langa o canapea fluffy pe care mai apoi ma voi aseza mandra de realizarile mele, de pana atunci. Intre timp insa, lunar, ma simt nevoita sa-mi respect orarul de contribuabil sarguincios, chiar daca nu o fac in nume propriu.

Dupa cele aproape 3 ore petrecute la facultate, mai mult defiland prin campus si desenand, ascultand muzica si altele, am plecat, insotita de A. prin oras. Aveam un chef de Chip si Dale. Imi place la nebunie locul ala. Ca un copil mic m-am lipit de vitrine si salivam practic in fata tuturor bunatatilor alora. Cei care ma cunosc stiu cat de mult imi plac prajiturile, si dulciurile si locul ala e raiul meu. N-am putut sa ma abtin sa nu-mi cumpar cate ceva; mi-as fi luat si inghetata dar sunt racita bocna si gandul ca m-as plimba pe strada cu o perfuzie din aia pe stativ, cu ruj rosu si picioare strambe (:P) m-a facut sa mai astept putin. Si uite asa, nivelul glicemiei mi-a crescut, si in mod sigur din aceasta cauza ma agit eu ca un Pepsi, dintr-o prostie (f probabil). Trebuia sa rezolv o situatie la o anume banca si nu m-am mirat deloc cand cele doua domnisoare au cascat putin ochii (nu m-au intrecut, asta-i clar!) nedumerite. Nu ne-am inteles pe romaneste, nici prin body language, ne-am zambit insa reciproc, ele scapand de inca o situatie pe care nu stiau s-o rezolve iar eu, parasind incinta gandind ca, la naiba! de ce ma mai intreb cum ajung unii in niste functii pe care chiar nu prea le stapanesc.

M-am intors acasa si-am mai citit o data postul care ma intriga. Afara e urat si-mi da o stare capricioasa. M-am gandit de trei ori azi la aceleasi tampenii; de doua ori din cauza mea, recunosc, insa a3a oara din cauza lui A. S-a trezit el sa imi spuna nu stiu ce si am inghetat mergand pe strada. Fuck it! mi-ar placea sa-mi strang toate gandurile astea si sa le pun pe o masa unde sa le pisez marunt si mai apoi sa le arunc in toate zarile. Altfel, ma vor mai chinui multa vreme de-acum.

Lotta love! and patience.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu