the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Stop

Raza, raza, raza, stop. Soare, fluturi zboara, stop. Cantec canta, ploi se-arunca, stop. Cuvant, cuvant si piatra, stop. Intre randuri ploaia cade, se opreste, stop. Eu sunt ziua, tu esti noaptea, stop. Eu sting focul, tu-l aprinzi, stop. Ma desprind, ma prinzi, ma-ntorci, stop. Cine-i vara? Cine-i toamna? stop. Cati mai urca?Cati coboara? stop. Cate ganduri? Cate sabii? stop. Cata pace? Cat razboi? stop. Inima bolnava, minte ratacita, stop. Mina de creion si buze, stop. Ochi straini si mana moarta, stop. Ating umbra, ma-nfioara, stop. Tu zambesti dar plangi si stop.

Intre puncte, linii frante, stop. Vise crude, carne dulce, stop. Sete rupta, dor de frunte, stop. Ochi si pleoape, gene negre, stop. Din creion se-ntinde urma, stop. Pe cearceaf ma-ntind si-adorm, stop.

2 comentarii:

Buna :))
Cred ca am ras vro ora pentru faza asta cu stopul :))) .
La un moment dat vorbeam cu un baiat cu stop printre cuvinte gen : cf stop eu stop ma stop plictisesc stop , si atunci vine intrebarea lui geniala " Esti pe stop ? " , upss =)))

Ador mini poezia asta :X , mai ales partea asta : Eu sunt ziua, tu esti noaptea, stop. Eu sting focul, tu-l aprinzi, stop. Ma desprind, ma prinzi, ma-ntorci, stop. Cine-i vara? Cine-i toamna? stop.


Felicitari scumpo pentru blog

 

Hey!:D Multumesc frumos pentru aprecieri!

 

Trimiteți un comentariu