the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Umbra

E atat de cald si frumos. O senzatie de proaspat si nou, ca un prosop alb si pufos dupa o baie fierbinte. Imi vad umbra pe peretele din fata. Parul ondulat, prins la spate, ma arata mai treaza decat sunt. Iar am dormit mult si am visat tot felul de lucruri pe care nu mi le aduc aminte. Am adormit cu castile la urechi, asa cum imi place mie; sa-mi rasune muzica pana in cel mai indepartat colt al sufletului. Ma relaxeaza enorm, desi se spune ca in felul asta creierul nu se poate odihni indeajuns.

Toti ne meritam soarta, ma gandeam. Asa cum suntem acum, in momentul asta, cu cateva ore pana la apus, fericiti sau tristi, ganditori sau zacand in nestire cu telecomanda in mana, toti meritam sa fim unde suntem. Cum iti asterni asa dormi nu? Sunt impacata cu felul meu de a fi. M-am obisnuit, oarecum sa fac lucrurile care-mi plac, sa scriu, sa citesc, sa ascult muzica, sa ies cu ei, prietenii mei, sa judec lumea (numai in minea mea), sa ma intreb diverse lucruri, sa obosesc, sa o iau de la capat. E o diversitate de emotii care ma coplesesc in fiecare zi cu aceeasi intensitate. Adorm si ma trezesc cu acelasi imbold de a face lucrurile altfel, de a experimenta lucruri noi, cu oameni noi, in locuri noi. Ma limiteaza numai umbra de amintiri si gandul ca undeva, drumul pe care il stiam perfect s-a intrerupt inainte sa-l fi parcurs de tot. E si asta un semn. E cel putin semnul meu ca viata ma astepta in fiecare zi sa mai descopar inca ceva despre oameni si despre mine.

Cat de impacati sunteti voi acum cu voi? Cate intrebari va dau tarcoale, cate nedumeriri, cate satisfactii simtiti in fiecare moment, nu pentru ca le traiti ci pentru ca vi se intampla voua, cat de siguri sunteti pe voi in momentul in care cititi postul asta? E ceea ce va doriti? Sunteti mai aproape de viitorul pe care il visati? Sunt prea multe emotii care ma conduc zilnic spre alte drumuri si prea multe intrebari care ma provoaca in orice clipa. Acum insa, pentru cateva secunde, m-am oprit in umbra de pe peretele din fata mea si ma privesc mai senina ca oricand.

Aici am vrut sa fiu in momentul asta, indiferent de orice.

Lotta love.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu