the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Pam pam

Stop! Play pe videoclipul de mai jos, then start reading :D. Feel like dancing! Astazi am o stare fonkey cum ar spune amicul P.

Pe principiul "putin si bun" au mers lucrurile azi la facultate. La 10 si un pic, cand am ajuns cu castile la urechi, baietii alergau un caine pe hol, la etajul 1. Cred ca era labrador; o frumusete de caine, mare si negru, foarte jucaus. Strigau de zor dupa el "Fluffy" si se amuzau copios. Probabil, intr-una din zilele lui nu foarte bune, Fluffy si-ar fi dovedit natura de caine feroce, insa in dimineata asta a fost cute and cuddly. 

Prin pauze m-am intalnit cu colegi din anul 1, acum la specializari diferite, inca surprinsi de transformarile mele fizice rapide (Dragu mi-a zis scurt: "e de la AIESEC asa-i?"), cu Confidentu' care pierdea vremea, ca si mine, pe hol, si am mai stat de vorba cu G. si A. In cateva luni, o sa ne intalnim din ce in ce mai rar si ma gandeam cum s-au dus si cei trei ani de facultate. Cum a trecut primul an, cu ore pierdute prin Copa jucand carti, apoi prin sediul AIESEC cercetand, anul 2 si mandatul de VP, cu seminarii si cursuri din intamplare iar acum, in curand va trece si anul 3. Mi-a placut sa stau de vorba cu fetele! Cu A. nu mai vorbisem de mult iar acum recuperam timpul pierdut si asta imi place.

In sfarsit tabla magica din I17 si-a gasit utilizator. Colegul meu A. s-a jucat intr-o pauza cu softul minune in care facultatea a investit atatia bani. Am desenat si eu un soare :D, ma plictiseam si nu mai aveam baterie la mp3. Cand s-a anuntat sedinta de la 2 nimeni n-a stat prea mult pe ganduri. M-am urcat in maxi cu Alex si am venit acasa.

...

Aseara am iesit cu gasca vesela intai in Dune si apoi in 365 unde am rasfoit reviste comentand articole si citind bancuri. Discutiile din D. au capatat o tenta filosofica (:-") asa ca noaptea trecuta a fost luunga si anevoioasa.

...

Va ziceam de o melodie. M-am trezit cu ea in minte, enjoy :

Azi e 10 si atat. Te iubesc Z.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu