the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Uno

- Shh. Auzi?... Il auzi si tu cum bate, lovind cu putere fiecare urma de frunza ? Parca vrea sa sparga fiecare geam, cu atata inversunare… Nu mai vreau iarna. Vreau sa scapam de plapuma asta grea care ne incurca. Hai sa ne invelim cu noi doi. Eu cu tine si tu, cu mine. Vreau sa ma strangi in brate atat de tare incat sa imi imaginez ca suntem intr-un loc mai cald si mai simplu. Ar fi frumos sa fie simplu.

- Nu fii asa ! Asculta-ma si iubeste-ma cu ochii si cu buzele si cu trupul. In curand o sa coboram amandoi din universul patului asta inapoi pe pamant si lumea o sa ne oblige sa ne comportam civilizat. O sa te las sa ma saruti dar n-am sa-ti ating sufletul in plina strada. O sa te tin de mana, dar n-am sa-ti numar batai. O sa te las sa ma iubesti cu cuvinte si cu gesturi dar n-ai sa te simti implinit. Legea lor e diferita. Ei nu asculta vantul si nu-l prind intre degete…

- Strange-ma acum si ramai tacut la pieptul meu. Iarna o sa treaca.

Cobor aici. Sunt ultima din autobuz.

1 comentarii:

girl... I think I'm in love :-x
[nu ai nici cea mai mica idee cate sentimente imi transmite postul tau]

 

Trimiteți un comentariu