the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Leapsa nenica!

Draga mea C., daca-i leapsa, pai leapsa sa fie!:* Let's see :

Sunt: cateodata muma, cateodata ciuma :D
As vrea:
sa nu-mi doresc nimic 
Pastrez:
aproape orice!
Mi-as fi dorit:
sa ma nasc in alta epoca
Nu imi plac:
oamenii pe jumatate, ipocrizia, minciuna,milogii, cocalarii, ciulamaua :P
Ma tem:
in ultima vreme, de oameni 
Aud:
Guess Who -Viseaza
Imi pare rau:
cand ma grabesc sa iau decizii
Imi plac:
copii, dulciurile, marea, provocarile, plimbarile dimineata, portugheza, chilotii :>
Nu sunt:
deloc obisnuita
Dansez:
oricand si la orice ora :D
Cant:
evident! raman si fara voce si tot cant!
Niciodata:
nu incape in peisaj :P (daca tot ai luat tu citatul)
Rar:
ud florile, spre nenorocirea tatei :D
Plang:
la filme, povestiri adevarate si uneori cand mi se mai rupe cate-o unghie :D (ultima e gluma)
Nu sunt intodeauna:
punctuala :-"
Nu imi place de mine:
cand imi refuz adevaruri evidente 
Sunt confuza:
mai mereu
Ar trebui:
sa ma ingras (asta 1) si sa rad mai mult 

There! Atat mi-a nascocit mintea acum! Kuss!Dau mai departe lui Zizu si oricui mai pofteste!

2 comentarii:

chilotii?:))ai ma dute:))...lenjerie intima..omg..

 

Interesant

 

Trimiteți un comentariu