the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Juno

Tocmai am vazut pentru a 3 a oara Juno.  De fiecare data filmul asta imi creaza o stare diferita. Asa a fost si acum. Imi place de Ellen Page. E o actrita desavarsita, desi e atat de tanara. Transmite multe emotii prin felul ei de a fi, fara sa fie nevoie de cuvinte. Ce-i drept, filmul prezinta o situatie destul de ideala. In lumea reala, niciun parinte nu ar accepta atat de usor ca fiica de 16 ani sa fie insarcinata. Cu toate astea, felul stangaci a lui Juno de a accepta ca il iubeste pe Bleeker, mereu imi lasa o senzatie placuta, ca un deja vu. I like it!:D O sa pun si o poza cu ei doi.

In alta ordine de idei, azi e sambata si mi s-au intamplat cateva chestii dragute. Unele m-au pus pe ganduri (like always), altele mi-au mai limpezit apele. Probabil voi incepe sa-mi scrijelesc peretii camerei cum fac detinutii in celula. In fiecare zi cate un bastonas, la sfarsit de saptamana unul oblic si tot asa. Ar fi o prostie, stiu. Dar pentru un moment am vizualizat comparatia asta usor dusa la extreme, intre camera mea goala in care respira de vreo saptamana numai imaginatia mea poetica si o celula impersonala. De ce sa fac asta? Pai, involuntar in mine exista un ceas ale carui ace se misca continuu. Nu ma refer la cel biologic ci la unul diferit. Ei bine ceasul asta ma impinge sa-mi ies din fire si sa profit de orice moment, oricum, oricand. Il simt ticaind in clipele goale si e fiecare impuls de a face lucrurile diferit. In mintea mea totul face sens...

Acum 2 minute am aflat ca azi dimineata la 3 s-a nascut nepotelul meu!!!:X:X This is so great!!! Abia astept sa-l vad pe bebe!8->

Lotta love Z.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu