the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Output

E putin ciudat felul in care se duc zilele, asezandu-se ca intr-un colier, sau hai sa le zic piese de domino. Felul in care se influenteaza momentele intre ele, oamenii din trecut care iti influenteaza prezentul si discutiile din prezent care cu siguranta vor influenta viitorul. Aseara am adormit in timpul unui film stupid si m-am trezit dupa fix 12 ore. Cearceaful se adunase sub mine, pernele se pierdusera prin pat iar eu in tineam strans la piept pe Dl Peste. Nu mai stiu ce am visat insa m-am trezit foarte linistita; cu aceeasi voce sparta, dar linistita.

A fost o zi frumoasa si senina. Cel putin asa se simtea, privind lumina ce-mi strabatea draperiile verzi, in timp ce aerul proaspat rascolea toata camera. M-am uitat la cateva episoade din "lie to me" si m-am indopat cu dulciuri. Vreo doua ore, cadrul asta mi-a placut la nebunie. Felul in care e construit subiectul filmului e destul de interesant si m-am straduit sa retin cateva din trucurile expresiilor faciale care dau de gol orice mitoman. In plus, de mult imi doream o zi in care pur si simplu sa vegetez, rupta de orice si oricine.

2 ore. Apoi am intrat intr-un "sevraj" acut. De obicei ma plictisesc ingrozitor de repede insa de data asta am renuntat destul de repede la dorinta de a fi singura. M-am apucat sa rasfoiesc reviste, si mi-am dat seama (inca o data!) ca traim intr-o lume nebuna, nebuna, nebuna! Nu degeaba unii isi construiesc imperii pe spinarea prostiei cu care se imbata o natiune intreaga. F. imi impartasea sentimentul asa ca fara prea multe ganduri, ne-am stabilit o intalnire in oras, oriunde, departe de casa.

E al naibii de greu sa gasesti un loc liber chiar si duminica seara!Ne-am plimbat cam o ora din loc in loc apoi ne-am urcat intr-un 20, cu speranta ca n-o sa ajungem in Mexico City. Eram oricum singurele din autobuz, fara bilet, si soferul oprea la fiecare statie, desi nu-l astepta nimeni. Mi-am dat seama ca mi-am format o anume fobie pentru masini "simpatice". E stupid, i know!

Ne-am asezat la o masa plasata strategic langa geam, intr-un loc dragut si intim :-". Acolo ne-am pierdut vreo 3 ore bune cu Pepsi light si chipsuri, ascultand muzica mai noua si mai veche, dezgropand trecutul din conferinte sau amintiri din vremurile mai bune, si mai calde. Conform teoriei 28 gandite de F., am un an la dispozitie sa-mi gasesc pe altcineva. Ce-i drept, teoria e construita destul de rational asa ca m-a cam pus pe ganduri. N-am sa fac din asta un laitmotiv al existentei mele insa i'll keep that in mind.

Tot azi m-am decis sa sustin, impreuna cu F., PETA (People for the Ethical Treatment of Animals). Site-ul lor contine niste imagini cutremuratoare despre modul in care se obtin blanurile. Intr-o lume evoluata ajunsa in secolul XXI, e revoltator felul in care sunt tratate animalele pentru profit si mofturi de high class. Pentru interesati, accesati www.peta.org.

E tarziu. Nu vreau sa intru in schimbul 2 asa ca o sa inchei postul asta cu melodia serii :

P.S. Love you Z, hope you feel better.kuss kuss!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu