the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Aruncate

"If however your feelings are still what they were last April, tell me so at once. My affections and wishes have not changed, but one word from you will silence me forever. If, however, your feelings have changed, I will have to tell you: you have bewitched me, body and soul, and I love, I love, I love you. I never wish to be parted from you from this day on."

Pride and Prejudice - THE book

*

Tin sa multumesc celor care si-au scris parerile despre persoana ideala. Mai am cativa restantieri (se stiu ei :-w) dar le astept, cu interes, parerile. Facand putina ordine prin calculator, m-am pierdut in foldere si in documente aruncate aiurea prin toata partile. Se pare ca obiceiul meu de a strange tot felul de prostii, de la bonuri, hartiute fara importanta, la alte nimicuri, s-a raspandit si'n calculator. M-am trezit asadar cu poze funny prin foldere cu informatii pretioase de prin 2007. Inca vreo 2 ani si as putea sa scot la licitatie documentele respective :)). Intr-un folder denumit dubios "love stuff" am gasit cateva poezii si pasajul asta, din cartea mea preferata, "Mandrie si prejudecata". Mi-am amintit de ce-mi place atat de mult si cat de bine seamana domnul Darcy cu o persoana din trecutul meu. Probabil si eu port cateva din nazurile lui Elizabeth sau un pic din mandria amandurora; in orice caz, recitesc mereu cu placere povestea lor de dragoste.

...

E o zi ciudata. Am fost prinsa in lucruri serioase inca de dimineata si apoi, plimbandu-ma prin oras, m-am trezit uitandu-ma pe geamul unui maxi-taxi murdar si mult prea aglomerat. O tanti vorbea de zor la telefon despre ce a mai gatit iar eu ma tot gandeam cand s-a uratit orasul asta atat de mult? E sufocant. Nu stiu daca sunt singura care se gandeste asa, dar e mult aer comunist chiar pe strazile principale si oamenii, cei care ar trebui sa faca diferenta, se complac in peisajul asta trist. Trist si imbatranit. Senzatia asta ma face sa vreau sa-mi iau zborul in locuri mult mai emancipate, cel putin intelectual, fara sa simt nicio remuscare. Poate intr-una din zilele astea, cineva o sa faca o schimbare. Poate chiar eu.

Kuss!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu