the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Bonjour!

Damn! Am avut un somn zbuciumat dar am visat ceva draguts. Intr-o casa cu mai multe camere ne plimbam haotic; deschideam usi, pe unele le inchideam. Cu multa atentie evitam priviri, parca nu atingeam niciun obiect, ca si cum levitam. Intr-o camera m-am asezat pe un pat rotund. Deasupra se deschidea cerul; stateam in patul ala rotund si priveam in gol, si vantul batea usor. Cu usa intredeschisa, ii simteam pe ceilalti in casa, cercetand fiecare colt, deschizand, inchizand usi. Te-am simtit si pe tine cum ti-ai gasit o camera in care te-ai pierdut, tot intr-un pat rotund. La un moment dat am deschis ochii si erai acolo, te-am luat in brate si te-am simtit tremurand...

Martea nu se intampla de obicei nimic special, poate de aia mereu imi iau mult timp si lenevesc in pat. Azi insa nu e loc pentru asa ceva! Mi-am propus cateva "puncte pe agenda" pe care intentionez sa le bifez mai pe seara. Ma simt cam fluffy dupa un top 10 Celine Dion dar inca mi-am pastrat spiritul practic so, fara sa mai trag de timp, i'm off.("J’irai chercher ton coeur si tu l’emportes ailleurs")

Beaucoup d'amour! (...and this song)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu