the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

flashback

Lumea se vede altfel pe bancheta din spate...

In carnavalul de lumini si culori sunetul strica ordinea fireasca a fiecarui personaj asezat strategic in coltul lui. Ca intr-un efect fast-forward, imaginea dezmatului burlesc m-a lasat in acelasi spatiu marcat cu agonia inadaptarii mele. Rasetele lor, privirile lor seci si umbrele lor pe peretii cutiei de sticla in care m-am eschivat, m-au golit treptat de energie.

In acelasi efect am privit orasul, pe o bancheta diferita. Aceleasi locuri mi-au trezit episoade sterse, aceleasi lumini, aceleasi strazi, acelasi oras mort, la 3 dimineata. E frig si am uitat cum sa inchid usa catre ranile de ieri. Am deschis-o acolo, pe bancheta din spate, alta bancheta, si acum o ignor. O va inchide noaptea cumva.

Priviti de sus suntem mici. Doar pietre, nimic special.

Noapte buna.

2 comentarii:

ciudat dar am ac sentiment provocat de altcva, ce-i drept..:(..

 

Trimiteți un comentariu