the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Strange

In seara asta sunt "euforica si inceata, putin ametita, intarziata, de parca as fi beata", zic ei. Am de fapt o stare agitata si plina de energie, (nu-l intrec pe K.) care ma binedispune. Am ras mult, incercand sa le povestesc despre "Disaster date"si, desi mi-a fost greu sa pun cuvintele cap la cap, ei m-au inteles, cum o fac de fiecare data. (si le multumesc :*) Nu stiu pe seama cui ar trebui sa pun incoerenta din seara asta dar.. it feels damn good. 

Pentru un moment, m-a incercat un pui de gelozie. Vorba aia care se tot zice, cum ca iti simti sangele curagand prin vene si o presiune fenomenala in jurul capului, nu e minciuna deloc. Nici nu stiu de ce sau de ce acum, azi. Accesul asta, mic ce-i drept, de gelozie m-a tinut pierduta in scheme si combinatii, mutari si permutari, aranjamente si incurcaturi intr-o fractiune de secunda. Apoi mi-am revenit. Intr-una din zilele astea ar trebui sa accept faptul ca, in curand, inevitabilul se va intampla. Viata merge inainte si e stupid din partea mea, sa-mi doresc sa fie singur. Mai devreme sau mai tarziu ma voi impaca cu ideea. Azi nu :P.

Revenind la starea mea euforica, azi am avut un alt deja vu si doua momente de introspectie si analiza spirituala :)). Mi-am re-analizat niste optiuni in minte si mi-am desenat cu usurinta un traseu promitator pentru viitorul apropiat. A fost o zi productiva si probabil, subconstientul meu o sarbatoreste in felul lui.

Sunt 40 de zile de cand a plecat Z. si-mi lipseste enorm desi vorbim in fiecare zi. Oamenii trebuie tinuti aproape, cat mai aproape si cat mai feriti de lucrurile care le-ar putea acoperi importanta. Nu exista lucru mai important pe lumea asta pentru mine decat ea, dar uneori ma las purtata de val si uit sa-i mai port zambetul in gand. Apoi imi amintesc ca ea e acolo si eu sunt aici si ca sunt multe imagini pe care nu le mai vedem impreuna dar le simtim la fel. Cuvintele ei sunt totul pentru mine, mai ales noaptea.

That's it for today, i might have changed the glasses.

Lotta love Z.

1 comentarii:

daca euforia se trage de la alcool... fa ca mine... nu mai posta, cine stie cu ce te trezesti a2a zi pe blog :))

pup :*

 

Trimiteți un comentariu