the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Lazy thoughts

"Diversitatile se tot rasucesc in fel si chip in diversitatile singurei clipe in care traim. Si uite, clipa nu s-a sfarsit inca!"

*

Helou there! Uitasem cum e sa te trezesti de dimineata, sa te intinzi lenes in tot patul si sa te uiti la chestii neinteresante la televizor. Trebuie sa recunosc ca am avut un inceput de zi foarte promitator. Cristina isi asteapta trenul spre Sofia asa ca mi-am zis ca e cazul sa fac si eu lucruri mari, si sa le incep cu a ma trezi.

Ieri a fost o zi memorabila. A fost plina de lucruri frumoase si clipe dragute in compania unor oameni de suflet. Multumesc Confidentului pentru primul martisor si pentru compania lui. Imi face placere, de fiecare data, sa ne punem pe discutii. Tot ieri am fost la LCM. Trebuia sa fac si treaba asta, mai mult pentru Cristina. Apoi am iesit in oras si ne-am bucurat pentru ea. Nu pentru ca pleaca (aici e o intepatura!) ci pentru ca o asteapta o experienta foarte tare si pentru ca o sa ne lipseasca foarte mult.

Spre sfarsitul serii, cand am plecat din S., pe drum, mi-a dat abonamentul ei. Am avut o senzatie ciudata. Nu-mi plac despartirile. Imi place doar sa ma gandesc ca oamenii astia dragi mie, ma ajuta sa traversez o etapa destul de challenging pentru mine, impingandu-ma sa fiu si mai ambitioasa, si mai puternica. Oricum, golul din stomac mi-a tinut companie pana acasa.

Citeam aseara niste mesaje de prin august, septembrie. Desi capul meu era o bomba cu ceas, cuvintele alea m-au linistit enorm. Mi-am gasit echilibrul in palma stanga, in acelasi loc si am zambit. Ma asteapta ceva deosebit, in curand. Azi sunt optimista!

That's it! Kuss kuss! And the song of this morning:D is:

P.S. Love you Z., miss you already C.

1 comentarii:

ma bucur sa aud ca ai avut un inceput frumos de dimineata. La mine noroc de aseara 8-> ca inceputul zilei a fost si este in continuare un pic horror. Raman surprinsa cat de incuiate si rigide pot fi unele persoane de aici. Chiar imi pare rau ca nu stapanesc bine limba asta ascutita si baloasa a lor sa le zic vreo doua legate de dreptul constitutional de a¡ti alege credintele si modul in care le manifesti.. in fine zizu, i lav iu too.. simteam nevoia sa iti zic asta ca tocmai am iesit din curs si fierb de nervi.. o sa fie mai bne in restul zilei.. am un sentiment placut:D.. te pup si mi dor di tini. ai grija ce faci.

 

Trimiteți un comentariu