the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Break

Who's divine?... Adam Levine!

Hello babies! Azi-dimineata am urmarit un foarte dragut top 10 Maroon 5 pe Vh1. Mi-a placut atat de mult incat melodiile mi-a ramas in cap toaaata ziua. Nu sunt un mega-extra-super fan Maroon 5, dar Adam e unul din motivele pentru care m-as uita de mai multe ori la videoclipurile lor :D.

La facultate am petrecut some quality time asistand la "marketingul serviciilor", discutand liber despre tot soiul de lucruri destul de interesante. E unul din cursurile la care ma duc mereu cu placere pentru ca descopar chestii noi. Vremea frumoasa m-a impins sa ma plimb putin prin curtea facultatii, chiar si prin fata L+, unde cativa AIESECeri promovau de zor recrutarea de noi membri. Trebuie sa recunosc ca nu am zabovit foarte mult, chiar daca mi-ar fi placut sa-mi suflec manecile si sa ma alatur lor. Mi-am pus castile la urechi si mi-am vazut de drum; am ascultat melodiile mele preferate pana acasa si am zambit in legea mea cand cineva imi mai arunca o privire nedumerita, fara sa stie de ce fredonez sau dansez discret la semafor.

This was my short break. I'm out, doing some stuff! Oh and i like this:

Lotta love kids!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu