the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Big grin

Astazi am primit ghiocei. Tot astazi m-am pregatit frumusel pentru facultate. Vremea a fost frumoasa, drumul catre facultate a fost imbietor si trebuie sa precizez ca mi-am luat portia de "venerare" de doua ori. Probabil ca am vrut sa intorc cateva capete. Nu degeaba, C. imi spunea zilele trecute, pe un ton, bineinteles la fel de sec si fara prea multe scrupule, ca nu pot sa traiesc fara oglinda. Nu l-am contrazis. Asa si e! Mi-e greu sa-mi imaginez o zi in care sa nu am oglinda in geanta. 

Oricum, facultatea a fost "scurta". Nici nu aveam mare chef sa stau 4 ore intr-o clasa. A durat apoi o sedinta, o plimare prin oras ca fietili cu A. si in final am ajuns acasa. Am discutat pe indelete cu Zizu. Mi-a mai povestit cum e prin Teruel, cum isi mai petrece ea timpul cu prietenii ei straini dar distractivi si interesanti (inside joke).

La ora asta, Cristina e deja in Sofia. Mi-o imaginez printre alti oameni, ea slabuta si cu bagaje multe. Sunt sigura ca o sa se descurce de minune. Azi dimineata a fost prima cu care am vorbit. Ca de obicei, ca si cum nu ar fi fost plecata. Mi-a placut lucrul asta. Acum rasfoiesc revista Elle si am gasit un articol interesant despre 10 branduri romanesti care au facut istorie. Ma pun pe citit, kuss kuss!

Intre timp, melodia asta nu-mi da pace de ieri :

1 comentarii:

ai fi uimita sa afli cat de mult trag baietii la fete slabutze si cu multe bagaje:))

:*:*:*

 

Trimiteți un comentariu