the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

OPT

4 baieti + 4 fete = un gratar pe cinste!

La 9 si un pic asteptam, cu F. un maxi taxi, gandindu-ma ca e prima oara cand chiar aud clopotele de la biserica batand. Ciudat pentru ca am 3 biserici in vecinatatea blocului si totusi, e prima duminica in care chiar le-am auzit rasunand:D.

Ne-am urcat in masini si ne-am dus la cumparaturi. Fara nicio idee despre ce urma sa cumparam, sau cat, ne-am pierdut unii de altii printre raioanele din K. Era prima oara pentru mine si F. cand mergeam acolo, deci ne-am simtit nevoite sa-l cercetam. Ne tot incrucisam pe la raioanele cu preparate, suc si chipsuri, amintindu-ne din cand in cand scopul initial pentru care eram acolo. Am pierdut vreo 15 minute la raionul de cosmetice si apoi jucarii, papetarie, ignorand apelurile baietilor. Cu greu ne-am hotarat ce bauturi sa luam si cata mancare si ce fel de bere sau cata cola (there's never enough isn't it?), mai ales cand descoperisem oferta de 3 parfumuri aromatice la pret de 2 si incepusem sa testam tot prin magazine.

Incredibil de multa rabdare au avut baietii. S-au plimbat in legea lor prin raioanele deloc interesante, si-au dat cu parerea cand a fost nevoie si ne-au suportat cu stoicism toanele si foielile prin supermarket. Aveam sa petrecem o zi intreaga impreuna deci testul asta trebuia sa fie trecut cu brio. They got a 10 plus! Ne-am intalnit cu totii la casa si am realizat ca pierdusem din vedere multe lucruri importante. Dupa o scurta cursa inapoi in supermarket, K si A. s-au intors inainte ca banda sa se opreasca. Am platit si am plecat mai departe. La iesire, aparatele alea cu magneti de frigider si mingiute si tot felul de prostioare ne faceau cu ochiul. "La insistentele" R. am cedat atat eu, cat si F. si ne-am apucat sa invartim de zor pana ne-am procopsit cu doi magneti frumosi si cinstiti :)).

Dupa inca o oprire pentru final touch-urile gratarului nostru minunat, cele doua Logan-uri au parasit Galati city. Drumul a fost minunat si pe acorduri de Guess Who si Alicia Keys, dadeam din cap toti in acelasi ritm, admirand peisajul si ignorand gropile de pe sosea.

Pentru un gratar de succes, locul este esential. La un popas scurt, baietii au facut pe investitorii staini sau pe cercetasii americani, inspectand cu interes zona. Evident, noi ne-am amuzat copios pe seama felului in care mergeau toti 4 grupati aducand argumente pro si contra pentru fiecare petec de pamant pe care il gasisera. Ramase in strada, i-am asteptat cuminti langa masini discutand despre cablurile suspendate (!?!). 

Am ajuns in sfarsit la "the place". Dupa cateva defrisari (nu masive) am coborat cu totii si am inceput sa ne instalam. Fetele au intins patura si cam atat :D. Baietii s-au grabit sa scoata scaunele si masuta, jocul de remy, umbrela pentru soare, gratarul si toate cele. Ne-am asezat cu toatele pe patura si am zacut asa vreo doua ore rasfoind reviste, mancand chipsuri, facand poze si admirand baietii in actiune. 

Trebuie sa recunosc, si o fac cu mult respect si consideratie, ca baietii astia 4 au facut o treaba excelenta. Trecand peste faptul ca ne-au adus umbrela si s-au afumat de zor facand mici si carnati si cartofi copti, nu s-au plans niciodata de lenea noastra crunta. Timp de aproape 9 ore, am somat toate 4, stand la soare. Aliniate, pe patura mea fix de 4 persoane, am privit cerul si ne-am amuzat din nimicuri. Sub umbrela frumos colorata, peisajul cu palmieri si plaja m-a trimis cu gandul la mare. In curand imi voi ingropa talpile in nisipul fierbinte privind in zare unde toate gandurile sunt posibile.

Tot azi am jucat remy pentru prima oara. Fetele m-au fentat insa, data viitoare imi voi lua revansa! Inca mai simt soarele pe fata si nu am scos patura pe balcon la aerisit. Am timp. (:D) Primavara a inceput azi cu cei 7 magnifici si amintiri pentru o viata. Stiu ca sunteti toti la fel de obositi ca si mine dar m-am simtit datoare sa postez aventurile de la gratar.

Ce-i drept n-a fost totul perfect, adica, mai aveti de invatat, organizarea a lasat putin de dorit si oricum sunteti la inceput, am zis un 7 cu indulgenta si nah, nu ne-a tras pamantu' si nici macar caviar sau apa termala sau hai un canal cu apa curenta si gel de dus in "baie" dar fie. U rule!:D (inside joke cu fetele)

Wasted, lotta love!

P.S. Copyright Klin pentru "opt" insa e cifra magica de azi !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu