the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Jukebox

"She'll lead you down a path, there'll be tenderness in the air. She'll let you come just far enough so you know she's really there. She'll look at you and smile and her eyes will say she's got a secret garden where everything you want, where everything you need will always stay ...A million miles away." (Bruce Springsteen, Secret garden)
*
Such a fine start of the week! Destul de aglomerat si energic dar promitator. N-am sa incep sa povestesc cate lucruri am facut eu de cand m-am trezit (mult prea devreme pentru o zi de luni!) pentru ca mi-e lene si ma simt putin in reluare. O sa-mi gadil putin orgoliul spunandu-mi ca sunt mandra de mine! E un progres pe care il simt in fiecare fir de par si'n fiecare por. 

Multi n-or sa inteleaga de ce spun asta, cativa vor spune ca stiu despre ce vorbesc iar ceilalti probabil vor ignora cuvintele mele aruncate aici, pe caietul meu de incercari. Zambesc in sfarsit gandindu-ma la cate clipe minunate am trait in 22 de ani si am un gol in stomac de fiecare data cand ies in strada si ma amestec in multimea de chipuri. 

M-am oprit cateva minute in fata televizorului, sperand sa adorm putin insa cateva melodii m-au indepartat de gandul initial. Ador sa ascult muzica! Stiu ca zic asta destul de des si probabil si-a pierdut din semnificatie dar I love it! O sa ma ascund cateva ore bune de camera mea pe care a surprins-o primavara cu draperiile trase si voi urma cuvintele mesajului descoperit in telefon acum cateva minute. 


Lotta love babies!..and music!
Kuss.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu