the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Win-win

Mi-am luat putin timp si-am cantarit lucrurile pe care le-am pierdut si cele pe care le-am castigat in ultima vreme. Sunt multe lucruri bune pe care le-am pierdut, care-mi lipsesc si acum intr-o oarecare masura, sunt si cateva lucruri rele de care am scapat, cumva mizez pe ponderea lor pentru lucrurile bune pe care le-am castigat intre timp. Indiferent de balanta asta, pe care unii o considera inutila din moment ce totul se schimba in fiecare minut, uneori simt nevoia sa trag linie, sa analizez ce-am trait/simtit/facut, sa stiu unde ma aflu si sa o iau de la capat from scratch.

E un raport direct proportional din orice unghi l-as privi iar situatia asta win-win imi da un sentiment placut. De prea multe ori schemele din capul meu anunta probleme inexistente, totul e prea simplu sa fie adevarat sau prea putin complicat sa-mi atraga atentia. Astazi ma multumesc cu ecuatia asta simpla din care fiecare castiga cate ceva.

...

This is for you guys... I just smile remembering. Thank you!:*

Delerium - Fallen

Neneh Cherry and Youssou N'Dour - 7 Seconds

Armin van Buuren - Going Wrong, Vincent - Don't hate on me 

Lara Fabian - Je t'aime

Madonna - Miles away, Sade - Sweetest taboo, Michael Buble - Me and Ms Jones, Bebe - Siempre me quedara, V.B - Inside of you

Sia - Breathe me, The Fray - Look After You, Iron and Wine - Flightless Bird, American Mouth, Hellogoodbye - Here in your arms , Rob Dougan - Clubbed to death 

...

Lotta love!

[P.S. mare 1 Mai, Da/Ba hmm:-? tough one!]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu