the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Cateva ore mai tarziu

Imi place de noi :X Am o migrena usoara dar mi-am propus sa ma tin de propunerea (in/decenta) pe care am lansat-o in seara asta. Cu ochii aruncati pe fotografiile alea multe si scaunul rezemat de un cunoscut necunoscut pe care l-am ignorat frumos in acord reciproc, mi-am ales doua imagini despre care intentionez sa scriu (asa cum am promis! atat cat incape in fereastra de blog).

The highway - Cu mainile in aer, pe locul din dreapta, pentru ca acolo ma simt cel mai bine, simt vantul care-mi rascoleste parul. In goana cailor viteza, pietrele tresar ca dupa un somn bun, intr-o dimineata tarzie, poate la o zi dupa mahmureala cea dintai. Din difuzoare muzica se aude mai frumos decat oricand; afara e cald, sunt poate intr-un desert, sau aproape de pamantul uscat pe care il simt cum se ridica in mii de particule de praf. E drumul deschis catre nicaieri si oriunde. Eu ridic mainile in aer si nu ma astept la nimic. [pe fundal Morcheeba - Enjoy the ride]

Mainile - Incerci sa te ascunzi. E noaptea in care, din prea multa lumina, te-ai lasat descoperit. Imaginea ta te sperie, te-ai trezit parca singur, in acelasi trup pe care l-ai folosit cu alte trupuri, l-ai manjit cu alte amintiri care nu-ti folosesc la nimic. Esti murdar si zaci in sacul constiintei din care treptat te dezvalui mai pierdut. Te ridici si-ti plimbi mainile pe materia care te respinge, spoiala te infioara dar, in acelasi timp te atrage. Esti obisnuit cu panza de iluzii pe care ti-o arunci peste locul in care inca se mai aud batai de inima. Nu te recunosti, nu te suporti, nu te opresti din evolutia inversa pe care ti-o asumi cu fiecare pas gresit. In curand, lumina o sa scada, panza o sa strice golul in care te afunzi treptat. Doar mainile ti s-au lipit de un perete fals prin care ceilalti privesc, zambesc si merg mai departe. In curand lumina o sa dispara, la fel si tu. Doar mainile ti s-au lipit de un perete fals.

That was my exercise. 

Lotta luv!

2 comentarii:

zuzo:))..nu uita: is 2 poze dar e acelasi:)))...

 

:)) cand s-au intalnit cele doua ...erau acelasi.frumos scris.....ce font e? :*

 

Trimiteți un comentariu