the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

In familie

Dimineata m-am trezit cu un telefon din partea verisoarei mele din Buzau. Era in vizita pentru a 2 a oara in Galati, saptamana trecuta insa, nu am avut suficient timp sa o primesc cum se cade. M-am dezmeticit in graba, cu parul ciufulit si inca somnoroasa i-am deschis usa lui Cosmy. M-a luat in brate, am pupat-o si am invitat-o in casa. Am petrecut multe ore vorbind despre de toate. Tata varuia de zor in bucatarie. Zilele astea a profitat de timpul liber (mai mult impus de situatia in care se afla) si s-a apucat sa varuiasca tot!:)) [somebody stop him!!]

Ne-am uitat prin pozele Czei, prin cateva poze de-ale mele, bine, mai mult prin ale ei pentru ca ale mele nu erau atat de interesante. In scurt timp a venit si Marian, sotul ei (Irinel cum ii zice ea, pentru ca e o diferenta de vreo 20 de ani intre ei), de la cursurile pe care le face in Galati, lucru necesar in vreme ce e marinar pe o nava. Ma gandeam, multi marinari in viata mea : tata in tineretile lui hoinarea pe nave cu cubanezi, spanioli, turci, de profesie electrician naval, varul meu acum prin alianta tot marinar, si mai am un exemplu dar ma opresc.[:P]

Plin de var dar multumit de rezultat, cu trafaletul in mana, admirand albul din bucatarie, tata ne-a trimis pe toti la cumparaturi. Mi-s foarte dragi, desi e o diferenta notabila de varsta, se inteleg foarte bine. Eram cat pe ce sa cumparam jumatate din Alcom. :)) Marian nu se mai satura din cumparat!!(si se mai zice ca femeile cumpara si cumpara si cumpara!) Nu zic ca mi-a displacut experienta :D a fost o chestie draguta, obisnuita dar draguta, mai ales ca nu-i vad foarte des dar cand ii vad si ne adunam cu totii la masa, chiar ma simt in sanul unei familii, alta decat cea monoparentala cu care m-am obisnuit.

Marian e plecat putin in Braila sa-si recupereze masina dintr-un service iar eu am ramas cu Cosmy si cu tata acasa. Ei vorbesc prin bucatarie de zor, admirand peretii lui tata iar eu mi-am luat putin timp sa scriu. Casa rasuna diferit, e mai mult zgomot, personalitatea zurlie a verisoarei mele insufleteste atmosfera, ma simt bine, doar Zizu mai lipeste :X

Lotta love kids!

[and...10x]

1 comentarii:

Din tot AIESEC-ul tu esti cea mai frumoasa fata din punct de vedere spiritual si-ti pot spune ca in Avatar desi nu cu aceeasi insemnatate:"I saw you."Ti-am simtit vibratiile sufletului.Desi nu am avut ocazia sa ne imprietenim mi-as dori asta.Continua sa traiesti cu pasiune.

 

Trimiteți un comentariu