the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Bad to the bones

Acesta e un post special. 

Nu e vorba despre oameni in general ci despre un om in special. 

Draga tu,

Incerc de vreo trei ani sa te inteleg. La cei 20 si ceva ani ai tai, multi ar spune ca esti un caracter puternic, ambitios, deloc obisnuit si evident, ca noi ceilalti, cu bune si cu rele. Permite-mi sa-ti spun ca mi-am luat 2minute din timpul meu si te-am analizat la rece. Esti o epava. Emotional, profesional, un aliaj de imperfectiuni mascate cu gesturi copilaresti si naivitate perversa.

Iti place sa te joci cu oamenii; cu oamenii slabi nu cu cei puternici. Ti-ai facut o pasiune in a colectiona caractere slabe, cu piese lipsa. Le-ai adunat de peste tot asa incat ti-ai facut o colectie de roboti care te urmaresc pas cu pas, te asculta, te venereaza poate, asteptandu-si portia de atentie. Ai o mare satisfactie pe chip cand, ridicat pe piedestalul pe care ti l-ai confectionat singur, privesti multimea de scame care zboara nestingherit in imperiul tau. Si dai din coada, alergi ca un caine dupa un disc, sperand ca intr-o zi, in piata de zarzavaturi in care iti petreci zilele sa apara si idealul care sa te ridice si sa te motiveze sa-ti gasesti drumul.

Inca nu esti definit ca persoana. Multi ar asocia descrierea asta cu un soi de alienare mintala. Deloc departe de adevar ! Ai momente de luciditate in care dirijezi circulatia pe drumul cu sens unic, lucru care iti confera un aer sublim de conducere. In restul timpului tau liber insa, mananci biscuiti pisati cu banane si privesti in gol, maturand hartoagele care te fac matur. Tu inca nu stii ce vrei. Le vrei pe toate si nimic ! Inadaptat social si greoi ca un bolovan ce se scufunda intr-o apa murdara, iti este aproape imposibil sa te conectezi la o relatie interumana. Ar fi perfect daca te-ai putea ascunde in orice minut in camera ta, in miros de plus si fosfor. Cu usile inchise, ai putea sa-ti programezi zilnic robotii sa faca treaba pentru tine, fara sa fii nevoit sa minti si sa inseli pana si strazile pe care calci. Ar fi simplu nu ? dar n-ar mai fi atat de palpitant ! Pentru ca iti face placere sa-ti privesti in ochi supusii atunci cand, fara scrupule, ii abandonezi in aceeasi lume confuza pe care ti-o renegi.

Imi amintesc ca am incercat candva, demult, sa te privesc in ochi. Cum era de asteptat, te-ai eschivat, te-ai fastacit si in final, mi-ai alunecat printre degete ca un peste slinos. In fractiunea aia de secunda am vazut un copil speriat. Copilul ala care a avut de toate insa nimic special. Urma aia de copil sta prinsa in ochii tai, jalnici de induiosatori, numai atunci cand vor sa creasca miza. Trebuie sa recunosc ca noi, ceilalti, avem multe de invatat de la tine ! Esti un maestru in deghizari si un artist in mucegaiuri pe care le ascunzi cu piciorul sub pres, cu un talent innascut. Aplauzele mele ! Oferi un spectacol de invidiat si cu siguranta meriti multe oase si cateva mangaieli. Mi-am luat azi 2min din timpul meu si-am coborat in canalul de scursuri in care iti petreci existenta. N-a fost un timp irosit ci unul bine investit. 

Mesajul acestor cuvinte il vei intelege curand poate sau niciodata, nici nu ma intereseaza de fapt ! Tocmai ai asistat la o sesiune de feedback for free care ar fi bine sa-ti trezeasca neuronii letargici ! 

P.S. Daca te-ai gandit la primul om care ti-a venit in minte, te-ai inselat !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu