the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Dj Project Mood

Ce-mi plac mie iesirile clandestine, prin oras cu fetele! Aveam nevoie de 2 ore shumpic, de o cafeluta in aer liber, un ras copios si de zuza aia mica de I. sa scap de toata energia negativa. (bad vibe honey, bad vibe!) Ma simt muult mai bine, desi draciile astea de pastile nu-si fac efectul neam!

But who needs pills when you got music, right? Am deschis winampu' si au inceput sa cante Dj Project. Mi-am adus aminte instantaneu de o prietena[:*], fan infocat al acestei formatii, si ma gandeam cat de bine merg melodiile lor cateodata. Pansament nu altceva!M-am grabit sa-mi pun cateva si pe mp3, pentru zile negre :)). Cu ocazia asta, ca tot sunt in mood-ul lor, o sa postez si melodia asta (ca tot e maine 10...) :

That's it for the day!

Lotta love honeyz![and good friends :X]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu