the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Up to date

Mijlocul zilei m-a prins vegetand in camera cu usa deschisa. Telefonul a sunat de doua ori, a doua oara am raspuns. Mai cu voie, mai fara voie, fetele m-au scos din casa si am pierdut cateva minute bune in fata blocului. Imi era dor. Desi trecusera cateva ore, imi era dor sa le vad, sa le aud. Mi-am aruncat cateva haine pe mine si am coborat in papuci. Toate sentimentele de tristete s-au dus cand le-am vazut; toate trei pe scari asteptandu-ma, zambindu-mi asa dulce, putin ingrijorat dar privindu-ma cu mult drag. Le lipsisem la fel de mult cum si ele imi lipsisera. Dupa o pauza scurta, ca o avalansa au izbucnit povestirile, intamplarile, rasetele si glumele. Ne-am pomenit si cu zuza de A. si tin sa precizez ca dupa-amiaza mea de duminica cu accente depresive si spleen, s-a transformat incet intr-una vesela si calda. Luv you girls :*

Tot azi mi-am exersat portugheza intr-o scurta dar frumoasa conversatie pe Feisbuc. Interlocutorul meu (cum i-a zis P.) m-a complimentat din prima cu un "Oi!Mui sexy seu beiju" dar am ajuns la subiecte mult mai serioase de atat. Usor luata de val, m-am apucat sa-i traduc lui P. o propozitie, ca tot vroia el sa stie cum suna in limba asta sexy pe care o ador. M-am descurcat!:D 

M-am plictisit de cursuri si de tot. Astazi am simtit lipsa multor lucruri; fiecare gand despre ele m-a ars inca o data, in locul vechilor cicatrici. Am insa mult prea multe ganduri noi si oameni dragi cu care imi pierd minutele si orele si zilele in alta directie, departe de ce a fost.

[Longe dos olhos, longe do coracao.]

Lotta love.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu