the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Harti ale sufletului

The English patient...

"My darling. I'm waiting for you. How long is the day in the dark? Or a week? The fire is gone, and I'm horribly cold. I really should drag myself outside but then there'd be the sun. I'm afraid I waste the light on the paintings, not writing these words. We die. We die rich with lovers and tribes, tastes we have swallowed, bodies we've entered and swum up like rivers. Fears we've hidden in - like this wretched cave. I want all this marked on my body. Where the real countries are. Not boundaries drawn on maps with the names of powerful men. I know you'll come carry me out to the Palace of Winds. That's what I've wanted: to walk in such a place with you. With friends, on an earth without maps. The lamp has gone out and I'm writing in the darkness."(K)

A.: I just wanted you to know: I'm not missing you yet. 
K.: You will.

A.: You're wearing the thimble. 
K.: Of course, you idiot. I always wear it; I've always worn it; I've always loved you.

A.: Every night I cut out my heart. But in the morning it is full again.

*

Nimic nu descrie mai frumos; mai frumos decat lumina cerului de azi, sau clipele de ieri, sau cuvintele lui Tudor in "Memoria trupului", samburele de viata pe care unii il ignora, cautand fructele unor clipe efemere, fara gust. In pasi de dans, cand lumea ta se intalneste cu a lui, cand focul te mistuie pana la ultimul sarut pierdut, sau ultima portiune de piele ce nu-ti apartine, pana ramai o cenusa din care renasti dar cu aceleasi rani, lumea se deschide zambind; iti face loc sa gresesti, sa inventezi alti pasi, sa te joci cu rolul tau in singura piesa unde esti actor principal.

M-am trezit in cuvintele lui T. si-am realizat inca o data ca nu suntem deloc speciali. 

*

E aceeasi sambata de ieri. Iubesc.(Suntem prea tineri sa ne facem planuri asa ca tot ce ne ramane e azi, si azi vreau sa fiu fericita!)

<3

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu