the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Sonnet

25 Ianuarie 2009

"In seara asta …

…simt nevoia sa respir!..in aer e un fel de sufocare continua pe care nu pot sa o suprim. E un fel de lipsa perpetua pe care nu pot sa o umplu cu nimic. E o stare de moment ?..poate ca da ! poate ca ma eschivez iar si uit sa descopar ce vreau eu de la mine, eu de la altii..ce pot sa dau in schimb si ce pot sa iau. Uit sa ma gandesc ca traiesc si atat, fara reguli, fara teama de a nu fi eu !...poate si de asta imi plac lucrurile simple, care nu-mi dau ocazia sa ma complic… sau poate din cauza asta ajung mereu sa ma joc din dorinta de a ma complica. Ma invart in jurul meu cu fiecare gand..ma pierd in fiecare refren si iubesc sa ma trezesc iar in haos…sa nu respir, sa nu stiu raspunsuri, sa nu intreb, sa nu fiu intrebata, sa astept, sa fiu asteptata..sa seduc, sa fiu sedusa, sa plec si sa ma intorc. Si in mijlocul acestei furtuni sa raman claustrofoba la granita dintre ceea ce simt si ceea ce vreau… in fiecare zi .

*

Taci !
Lasa-ma sa adun linistea si s-o arunc in mine…
Lasa-ma sa aud muzica si s-o ascund in mine…
Lasa-ma sa pierd orele si sa ma regasesc,
Lasa-ma si taci !
Vreau doar sa fiu completa .
Nu ma-ntreba de ce ..nici eu nu stiu.
Poate din curiozitate sau nebunie.
Azi vreau sa taci si sa pleci
Vreau sa te privesc fara sa vrei
Sa te privesc…
Iar tu sa taci.

si-atat de perfect suna melodia asta (the Verve- Sonnet)
iar eu nu pot sa respir..."

[din seria "Alte ganduri" ... to be continued]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu