the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Monday, not the fun day

Foielile lui tata prin camera au reusit sa ma trezeasca in sfarsit pe la 11 shumpic. A fost a2a oara pe ziua de azi, pentru ca m-am trezit initial pe la 8 insa mi s-a parut muult prea devreme asa ca l-am invitat pe domnul Peste la un alt vis draguts. M-am grabit sa-mi incep ritualul de verificare a mailurilor si m-a surprins un offline care mi-a luminat ziua. (iti multumesc !:*)

Intr-o fractiune de secunda, s-au deschis multe ferestre, mai multe decat de obicei, intr-o zi de luni, cu vreme capricioasa. Unele m-au amuzat, altele m-au surprins, una mi-a dat de gandit asupra conditiei umane, mai exact asupra deplinatatilor mintale in care ne aflam uneori, intr-un anumit moment al vietilor noastre, duse de cele mai multe ori cu un scop.

Individul cu pricina, ma astepta cu jind (tind sa cred), asa cum facuse si cu celelalte fete, sa ma intrebe de ce nu am venit la evenimentul de sambata. Intrebarea lui ar fi fost ca si el, inutila, daca s-ar fi sarit peste dozele in cantitati reduse de data aceasta, de cinism si nesimtire. Evident, n-am reusit sa-l fac sa inteleaga ca e in plus, in dimineata mea frumoasa, asa ca m-am angajat intr-o discutie de 2 lei.

Am hotarat, stand la o cafea cu fetele ca e mai bine sa dau un raspuns tuturor celor care inca se mai intreba de ce lucrurile n-au urmat fagasul normal, sambata seara. Ce mi se pare mai amuzant in povestea asta e ca, diferentele dintre ei se observa si mai mult cand unul ataca iar altul te adauga pe Feisbuc la friends (no offence honey dar noi nu suntem prietene)

Am cules de prin conversatii cateva vorbe de duh, ce ar intra in categoria motivelor pentru care, fiecare din cele 6 am ales sa ne petrecem altfel sfarsitul de saptamana. Enjoy (or not):

1) X : veniti la pass the flame? toate? Aham, bun. Pai daca e dupa pass the flame, in noaptea aia o sa vin si o sa va injur in fatza. (lui C.)
2) X : pana mea, meriti sa fii calcata in picioare. Adica nah, e perfect normal sa fii calcata in picioare cand tu arati ca oglinda este un lucru vital pentru tine. nu am fost niciodata omul tau, am fost mult mai mult decat atat.(mie)
3) X: i am not actually a person
4) X: and fuck off (lui F.)
5) X : refuz sa cred ca voi ati ales sa fiti iresponsabile pentru ca noi am fost nesimtiti(nu ca nu am fi fost, dar zic asa)
X: ah nu, chiar nu v'am salutat la nc
X: eu nu am o parere prea buna despre voi ca si persoane, ca si oameni
X: si nah, e perfect normal sa nu am
X: glumind putin misogin asa, sunteti femei si asta e primu defect
X: deci problema a fost cea veche
X: cu respectu si atitudinea(nu ma intelege gresit, sunt perfect convins ca am avut atitudine de cacat)
X: adica nu ne intelege gresit, noi nu suntem nesimititi per general
X: suntem asa doar cu voi (lui C.)

Si ma voi opri aici. Sunt doar cuvinte, corect, 10 % din cate s-au tot aruncat. Dar din cuvintele astea, voi v-ati fi sacrificat un week-end? Ati fi gasit energia si stapanirea de caracter sa ii priviti in ochi pe cei care nu au pic de consideratie pentru munca depusa atati ani intr-o organizatie pe care voi le-ati aratat-o si pe care voi singuri le-ati dat-o pe maini fara sa aveti habar ca veti sfarsi prost pe buzele unor indivizi precum el ? Think again ! Asta nu e o vendeta, si un singur om merita sa fie exclus din circul asta. Pe el il admir si il respect indeajuns incat sa ma opresc la timp. 

Sunt orgolii, demnitati subrede, atitudini gresite, lipsa de respect, priviri pe sub gene, rautati imprastiate, intrigi, complicatii, rupturi, mizerii care sugruma singurul scop al unei organizatii ce functioneaza de atatia ani, sa te dezvolte ca individ, sa te pregateasca pentru lumea in care vei casca ochii. Din absenta principiilor si valorilor ei, unii uita pentru ce lupta, uita pentru ce si-au luat un angajament, uita sa fie responsabili pentru faptele lor si pentru vorbele lor. Si ascunzand mizeria sub pres, cu piciorul, munca de ani a unor oameni, se duce pe apa sambetei.

Nu e un post spiritual, nu e o dovada de fair play, nu e nici o justificare pentru un fapt care e consumat. E un ultim mesaj pentru cei care uita sa-si faca treaba si atat, pentru cei care uita sa se concentreze numai pe lucrurile importante, e un post pentru trecut si pentru prezent. 


M.

8 comentarii:

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
 

oops..sters din greseala. esti invitat sa-l mai postezi o data :)

 

lame..spune tot despre tine;), asa ca termin-o cu prostiile despre altii..uita-te mai atent la tine, vb aluia de mai sus,dc tot e vitala oglinda pentru tine, foloseste-o cu cap.

 

"E un ultim mesaj pentru cei care uita sa-si faca treaba si atat"...la asta ziceam ca este exact ce ai uitat tu, hai noroc;)

 

Ah..poate te si semnezi. sa stiu cu cine am onoarea :)

 

este cretin/cretină, nu-l/o băga în seamă.

 

Trimiteți un comentariu