the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

It keeps gettin' better

Bucataria mea n-a mai fost niciodata atat de populata!:)) Un wrap-up al micii noastre intalniri ar insuma urmatoarele : telefoane mobile..multe! cola, tigari, cola, tigari, cola, "senvisuri", mazare, cola, ciocolata, cola, rahat turcesc [de ala turcesc ca-i mai dulce :))], cola :)), feisbuc, messenger, "TanarCrestin", chatting, chatting, Ilhem chatting, us chatting, multa tigara, fum, geamuri deschise, 6 fete, o intalnire clandestina dar spirituala :)). In cateva minute, frontul de conversatii s-a evaporat complet si in urma lor am ramas cu un mare zambet pe fata. Girls we should do this more often! :X

E primavara, e anotimpul schimbarilor, al renasterii. E timpul in care toate grijile zboara departe, toate gandurile se innoiesc, oamenii se reinventeaza. Astazi am inflorit, astazi m-am provocat, astazi m-am impins mai departe. Oamenii din jurul meu ma coplesesc cu fiecare cuvant, fiecare zambet, fiecare gest.[Multumesc A. :*] Imi plac sentimentele pe care nu le poti exprima in cuvinte. Imi plac zilele memorabile, cum a fost cea de azi.

Today was the first day of the rest of my life. I loved it!

Lotta luv!

[voi pastra citatul tau aici, pentru ca merita : "Don`t worry about the people in your past! There`s a reason they didn`t make it to the future."]


Asculta mai multe audio Muzica

4 comentarii:

treaba cu bucataria chiar ca merita facuta mai des.pupici multi.buna mazarea :X

 

vreau si eu ce faceti voi acolo :D [>:D<]

 

oricand esti bine venita >:D<:*

 

Trimiteți un comentariu