the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Locuinte lacustre

...Si cum ma plimbam eu agale cu umbrela mea roz, mi-am dat seama ca azi e marti si ca m-am trezit mult prea devreme sa fac lucruri deloc interesante prin fabulosul Galati City cu tata proaspat scos din toane. N-a fost un timp pierdut desi ploaia ne-a insotit la tot pasul si cu ea aceeasi "mahmureala" de somn neimplinit. E miez de zi dar e ca si cum ar fi 7-8 seara. N-am niciun cheeeeeeeeeef!! dar mai am multe de facut pana inchei ziua so, i betta' find my motivation. 

Pana una alta, Cristi mi-a amintit de vremurile bune, cu melodia de mai jos (care merge de minune cu atmosfera asta trista. I got five on it baby!!..today is a good day for science, i bet!)

Lotta luv! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu