the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

We are the people

Noaptea e un sfetnic bun! In dimineata asta, gandurile mi s-au asezat intr-o alta ordine. In dispunerea lor, mai multa energie si mai mult echilibru decat ieri m-au coborat din pat. Bineinteles, ele, celelalte, sunt in acelasi loc, la foc scazut, asteapta parca un alt moment de slabiciune, astazi insa, ma izolez de orice lucru negativ! Am zis! 

M-am trezit cu melodia asta in cap :

We are the people that rule the world
A force running in every boy and girl
All rejoicing in the world
Take me now
We can try :X

Ce mult imi placea! Cat de mult o ascultam peste tot, mai ales atunci, acolo! Azi revin la timpurile alea, fara niciun fel de remuscari pentru ca sunt ale mele!..si pentru ca pot!:D

Lotta love!<3

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu