the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Viceversa

...plutesc in deriva pe gheata subtire. sticla scrasneste din dinti si se crapa incet in mii de bucati, mii de cristale reci si crude. un val ma leagana pe patul meu de gheata si tresar din somnul greu cand undele imi gadila burta...

...in desertul uscat ma plimb urmarind pasii care se sterg unul cate unul. nisipul inghite urmele, ca si cand n-as fi existat niciodata. merg de cateva ore si am obosit. aerul inecacios imi usuca oasele; le simt greoi si ma opresc. in zare gol, doar nisip...

***

pe drumul inapoi m-am oprit de trei ori.mi-am aruncat privirea in pamant si am asteptat minutele sa curga. gandurile s-au inghesuit sa ma sufoce, sa ma sugrume. le-am acceptat. le-am primit asa cum primesti ultimul sarut sau ultima imbratisare. mi-am facut curaj apoi si m-am intors. intuneric si liniste, m-am trezit tarziu.

calc gheata subtire si respir nisip.

nimic nu mai e la fel.

4 comentarii:

When you come to the end of your rope, tie a knot and hang on. ~Franklin D. Roosevelt.[te iubesc]

 

si eu is la fel ca tine, probabil "mai" in deriva...

 

Valurile marii se agita, apoi se presc iar si iar incep sa se agite..cam asa stau lucrurile:)

 

Trimiteți un comentariu