the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Shopping

Deci cine-ar fi crezut ca imi voi face cumparaturile cu DJ (p)Razz ?:))..Eu in niciun caz (si ce ironie a sortii, am si o rima!). Mi-am facut cateva achizitii din supermarketul de la Potcoava si printre raioane il auzeam vorbind la telefon despre Radio 1 si PRO FM si incompatibilitatea dintre cele doua posturi de radio, incercand sa il indrume pe un oarecare in a face o alegere potrivita pentru promovarea unui eveniment.

Nu mi-am dat seama din prima, si probabil as fi continuat sa-mi fac cumparaturile in acelasi ritm confuz pe care il am mereu, cand ma plimb prin magazine daar, a tinut mortis sa-mi lase impresia cum ca ar fi "marele" DJ si mai mult, si-a dictat si id-ul de messenger prin telefon, nehotaratului de pe celalalt fir, iar eu m-am grabit sa scurtez experienta, nu de alta dar ne tot ciocneam printre rafturi. Ma amuzam copios, cu el in spatele meu, vorbind la telefon cu texte cat mai sofisticate, plimbandu-si cosul cu pizza congelata, cola si alte cateva porcarii.

***

Azi l-am vazut. Iar!...Nu stiu de ce, pentru ca mi se intampla foarte rar, dar ma intimideaza. N-am putut sa-l privesc pana la capat pentru ca m-am trezit cu ochii lui rascolindu-i pe-ai mei. Frumos sentiment!...

Lotta love!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu