the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Doar inceputul

Am invatat ca trebuie sa ma astept la orice ! Nimic din lucrurile pe care le-am trait de la inceputul anului nu mi-au trecut vreodata prin minte, cel putin nu am constientizat ca mi s-ar putea intampla mie. Lectie sau nu, am primit multe « linii in palma », atat de multe incat uneori simteam ca ma sufoc. Mereu ne intrebam « De ce mie ? » si intotdeauna raspunsul vine dupa multe reprize de dezamagiri, dar vine. E sigur ! In cele aproape trei luni, toti oamenii pe care ii credeam intr-un fel s-au schimbat, toate lucrurile pe care le stiam intr-un fel, s-au schimbat. Toata graba asta mi-a dovedit ca, de fapt, poate nu ele s-au schimbat subit ci eu am inceput sa le vad treptat, asa cum erau. Initial te confrunti cu un soc, e un soi de conspiratie in care te afli fara sa stii de ce sau cum totul s-a intors impotriva ta. 

Peste noapte te trezesti inlaturat si judecat pentru lucruri care altadata te defineau ca persoana, te identificau ca individ, te diferentiau de restul. Oamenii sunt ciudati in complexitatea lor dar niciodata nu se schimba peste noapte ! Cumva, tot show-ul la care am asistat in cele cateva luni mi-au demonstrat ca in viata, nu te ai decat pe tine. Increderea e relativa, chiar si lucrurile pe care le spui la un moment dat, sentimentele pe care le impartasesti, mana pe care o intinzi sau respectul pe care il acorzi. Suntem toti parte dintr-un ansamblu in care piesele se schimba constant si mai devreme sau mai tarziu, trebuia sa ma desprind de piesele pe care le stiam, sa fac parte din alt ansamblu.

Astazi am petrecut a2a zi de Pasti la gratar. Desi vremea nu a fost chiar de partea noastra, toanele ei s-au pierdut in compania celor 5 prieteni ai mei. Ne-am intalnit azi-dimineata la 10, ne-am urcat in masina, am facut cumparaturile in locul nostru special, mai eficient decat ultima data. Evident, multe amanunte le-am pierdut din vedere asa ca ne-am intors acasa la K. dupa muulte altele. Imi place sa ma plimb cu masina, nu « sufar » de masina ci imi place sa calatoresc, senzatia de a pleca undeva, oriunde, departe, imi creaza o stare de bine si liniste.

Am ajuns la Garboavele, ne-am instalat, K. did all the work (respectele mele !), am jucat remy, F. ne-a citit din “Biblia femeilor singure in epoca moderna”:)) , am facut teste, ne-am mai luminat cu cateva detalii (:D), mi s-a dat in carti de vreo 3 ori (e deja clar ca o sa am doi copii si un pic, ceea ce e doar jumatate din obiectivul meu, ca peste vreo 7 luni, ma voi impiedica cu stangul si o anumita masina care nu e Ford :)) o sa opreasca langa drumul pe care o sa merg si tot asa.) si am jucat un Fazan mai deosebit. ( :D)

Mancarea a fost excelenta, mai multa decat ne trebuia..ca de obicei !(cum sa te abtii insa de la carnachos ?:X)A fost cam innorat si frig, insa ne-am adunat cu totii la un loc si ne-am incalzit cu o gluma, un paharel si cateodata in jurul focului, cu K. Desi era sa ramanem peste noapte acolo, cativa baieti ne-au venit in ajutor si am putut pleca spre casa. A fost o zi frumoasa si linistita in compania unor oameni dragi. In momente cum a fost cel de azi, ma simt norocoasa si in siguranta. Nu-mi e frica sa fiu ceea ce sunt, sa spun ceea ce gandesc, sa fac ceea ce simt si intotdeauna ma simt mai completa. Thank you guys for this !

K. a zis un lucru dragut care mi-a ramas in minte, ar vrea sa ma vada atunci cand o sa-mi poata spune de-a binelea « MamaRusia » E un gand care-mi lumineaza chipul si care-mi da putere sa trec peste orice ! All i need is the air i breathe and a place to rest my head!

Song of the day :



Lotta love honeyz !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu