the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Bailamooos !

Deci m-apuc de dans! Nu se mai poate! Dans serios domle nu gluma! In urma cu vreo cativa ani (in clasa 1 mai exact, e jenibil stiu!) am facut cateva cursuri de dans modern. Apoi, dupa multi ani, la liceu, am facut si dansuri populare. Cumva, de fiecare data cand eram mai "into it", renuntam; asta fie ca nu aveam destul timp sa exersez, fie ca nu mai era nimic nou si interesant cum sunt toate cand le incerci "cu piciorul", plus ca in clasa 1 ma lasasem si de vioara, tot din motive "temporale" (si pentru ca, intre noi fie vorba, desi ai mei ma vedeau o interpreta de succes, eu invatam pe de rost toate piesele numai pentru nota profesorului meu. Era o complicitate intre noi pentru ca si el stia, desigur, ca nu exista nicio tragere de inima din partea mea sa ajung printre cei mari si buni.).

In seara asta am fost cu R. in "Scena". (de multe ori imi zicea P. ca e frumos acolo, ca e o atmosfera draguta si toate cele insa, a trebuit sa vad eu cu ochii mei!:D) Initial, felul in care e dispus localul, ringul de dans si canapelele pe margini, oamenii aia dansand cu atata pasiune, m-au coplesit. M-am asezat la masa si am privit muulte minute in sir. La o masa alaturata, un el si o ea se priveau finuts, ca si cum ar fi fost prima intalnire. Am surprins fara sa vreau, momentul cand ea a venit si el s-a luminat tot la fata. Privindu-l, parca si eu am rosit, prinsa in energia lor pozitiva.(..e atat de frumos totul la inceput!)

Ritmurile alea latino, si tocurile batand in podea, piruetele, senzualitatea, veselia, libertatea miscarilor te ridica efectiv de pe scaun.Nici eu n-am rezistat foarte mult, noroc cu A. si R. si invartelile noastre pe ring. In ciuda perechilor deja formate, de dansatori priceputi, mi-a placut sa vad si incepatori asa ca mine si ca A., strecurandu-se printre cei mai buni, cu miscari timide si calculate. A fost o experienta foarte frumoasa si cu siguranta urmeaza o data viitoare! (Note to self : bring a partner! It's a must!)

That's it for the day(night). Lotta love!!...and dance!

Kuss.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu