the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Sneaking out

Azi am comis-o! In timpul cursului de relatii publice, imediat dupa ce mi-am dus constiincios temele, analizand cu interes powerpoint-ul cu studiile de caz despre conferinte de presa si brief-uri, am observat tarziu ca cineva imi facea semne prin geamul usii. Dupa multe ezitari, zapacitul de D. m-a convins sa renunt la studii de caz pentru o cafea in dugheana. Ah, m-am intors in clasa, i-am zis profei ca trebuie sa plec urgent si am zburat pe usa. Nu pot sa descriu sentimentul but it felt damn good!:X Nu e chiar prima abatere de genul asta, pentru ca n-as zice ca sunt un student model insa felul in care m-am sustras din timpul unui curs si privirile colegelor care-mi ziceau incet "cafeauaa, bat-o vina!" mi-au facut ziua! Ce-i drept, D. are dreptate : nu esti suficient de student pana nu iesi din curs folosind o scuza penibila sa te retragi la o cafea.

A fost cald si frumos, domnisoara N. a fost mai scurta decat de obicei iar analiza valorii mai interesanta, am ras pe burta in Geenie, am batut drumurile la o scurta sesiune de shopping cu F. si in curand miercuri va fi joi. Ce-mi plac zilele aglomerate, si mai ales cele cu folos!:D

Words of the day:

Good friends, good books and a sleepy conscience: this is the ideal life.

Lotta luv!

[:X mais perto do ceu!:D]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu