the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Telegrafic

They say things come in pairs...In seara asta, desi toate asteptarile pentru karaoke s-au dus pe apa sambetei (ironic!) am reusit, cumva, sa ajung acasa cu zambetul pe buze. In fum de tigara si muzica de club, gandurile mele s-au asezat oarecum intr-o ordine. Mi-as fi dorit sa dansez, dar mi-era frica de un 7 decembrie ce ma tot urmareste, de fiecare data cand intru in P. In orice caz, m-am mai salvat de inca o noapte de amintiri. Sunt prea obosita sa-mi mai gasesc cuvintele potrivite.

...

Azi i-am spus tatei. Nu a fost o noutate pentru el. Mi-a zis, in stilul lui caracteristic "Banuiam!..e mai bine! Ai alte prioritati!..."In a 3-a sambata am reusit cumva si i-am zis si treaba asta. A fost foarte ciudat modul in care am discutat insa, i feel much better. 

...

E 02:00. Noapte buna!

2 comentarii:

esti dilie! avem altcva...e revolutie sau nu? hai hon, chiar ai alte prioritati si atata timp cat sunt amintir si atat e tres tres bien! in a familly portrait we look pretty normal..=))..si-ar fi taiat venele iti zic..:)))

 

era si cazul suri sa ii zici lui tata. are dreptate ai alte prioritati acum.. noi sa fim sanatoase. iarba verde inca mai e pe pamant:D. lav iu.

 

Trimiteți un comentariu