the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Hangover

Am trei cuvinte cu care vrea sa incep postarea asta : nu mai beau!Stiu ca toti spunem la fel dupa o betie crunta insa eu chiar nu o sa mai beau. Devin pericol public de fiecare data cand fac asta iar noaptea trecuta spune tot.

Am fost la petrecere. Am ajuns pe la 10 si ceva. Vlad m-a intampinat cu un pahar plin cu tarie. Nu m-a lasat sa intru in casa pana nu l-am baut so m-am incalzit. Am dansat, am ras, am vorbit cu lumea, am baut si tot asa. Imi plac party-urile interactive si fara "agenda" iar Klin reuseste sa le faca asa de fiecare data.

Ziceam ca devin pericol public cand beau mai mult. Asta nu e in totalitate un lucru rau, tinand cont ca nu fac deloc lucrurile diferit ci sunt mai "curajoasa" cand trebuie sa ma exprim. Petrecerea era in toi si pana la un moment dat chiar m-am simtit bine. M-am trezit insa cu prietenul LUI care venise, ca de obicei, sa spioneze. Ii face o imensa placere sa strice lucruri si tind sa cred ca e unul care ii ascute cu multa iscusime sulitele.

Am incercat sa-l evit. Pe bune! Dar bausem prea mult. I-am spus tot ce aveam in minte despre el cu o nonsalanta care ma curata cu fiecare cuvant pe care i-l ziceam. Statea tacut pe canapea si se prefacea ca nu ma asculta. Dar toate cuvintele mele l-au ranit si l-au atins si asta mi-a dat o imensa satisfactie.

A urmat apoi o sesiune de auto-compatimire si flagelare personala si tin sa le multumesc tuturor care si-au luat din timpul pentru petrecere sa ma consoleze. Regret acum, fiind treaza, ca ati avut ocazia sa ma vedeti asa. Dar cred ca era nevoie sa arat ca sunt om si mai ales ca nu sunt invincibila sau la fel de zambitoare tot timpul.

Andrei m-a adus acasa pe la 6. Cu greu am reusit sa deschid usa, m-am impiedicat pe hol si traversand sufrageria, unde tata dormea dus, m-a bufnit un ras prostesc asa ca m-am grabit sa ajung in camera mea. Nici nu stiu cand am reusit sa ma schimb si sa ma arunc in pat. Cand m-am trezit insa, am reconstituit tot ce facusem, luandu-ma dupa hainele imprastiate peste tot, geanta sprijinita de pat si alte daune marunte.

Uitasem cat de crunt e sa te trezesti mahmur. Imi lipseste atat de mult Cza. Ea nu m-ar fi lasat sa ajung niciodata atat de departe. Mi-ar fi tras doua palme si apoi mi-ar fi zis : "Girl don't be stupid!". Si m-ar fi oprit de la show-ul patetic si gratuit pe care l-am oferit aseara. M-as fi trezit langa ea si m-ar fi inteles fara sa-i spun cat de tare ma doare capul sau cum simt inca alcoolul in mine.Si m-ar fi luat in brate si-as fi adormit. Rezist insa cu stoicism fara ea langa mine, si asta o va bucura enorm.

E 17:26, VD. Am iesit sa iau paine si m-au traznit cuplurile fericite din oras. M-am grabit sa ajung acasa si m-am baricadat in camera mea. Nu astept nimic de la ziua asta. Vreau doar sa treaca mai repede.


1 comentarii:

daca eram acolo te trezeam in palme din betie. E ok sa-ti faci de cap din cand in cand da e mai placut sa radem si sa ne impiedcam in sufragerie impreuna..:*

 

Trimiteți un comentariu