the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

morning after dark

Bun! Nu am foarte mult timp la dispozitie. In curand voi asista la primul meu curs, oficial, de Relatii Publice. I'm excited, trebuie sa recunosc. Daca nu ar fi fost atat de important pentru mine, probabil nu m-as fi trezit "cu noaptea in cap". Cristina trebuie sa-ti spun ca nu mi-au iesit toate lucrurile pe care le-am zis aseara. Damn..chiar sunt ametita..scriu doua cuvinte, le sterg pentru ca nu sunt ceea ce trebuie, apoi le scriu iar si tot asa.Prea dimineata!

Mi-a placut ultima scrisoare a lui Mihai , si o puteti vedea aici http://www.flu.ro/articole/Dragoste_si_Sex/De_ce_inselam_femeile_Zilele_duble.html?utm_source=newsletter&utm_medium=newsletter&utm_campaign=Newsletter-Flu-Noutati-20100223

Personajul lui e atat de liber si dezinhibat. E atat de diferit de mine.

E deja tarziu, am plecat! Kuss kuss!

2 comentarii:

deci...nu-i corect..singurul curs de Hr pe care l-am avut a fost: Recrutarea in sistemul Japonez, American si European..desi sunt diferente..recruteaza mereu oameni:)))...cat de previzibil:)) :*:*

 

aaaaa..si legat de tip...suna a tipa, la cate detalii da...sau a tip cu jurnal si memorie ft ft buna:)))..

 

Trimiteți un comentariu