the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Grefe

Tocmai m-am intors din oras. Am iesit putin cu fetele. Multumesc in primul rand Andrei ca ea m-a tras de maneca. A fost fun. Ne-am invartit putin dupa locuri libere daar, maarea sarbatoare mare, a indragostitilor, ne-a dat batai de cap. Am fost asadar la McDonald's si apoi am stat la taclale intr-o parcare.

M-am dres toata ziua cu grefe. De obicei imi plac citricile f mult dar nu mi-ar placea sa fac un obicei din asta :D. De cand a plecat Cza, 8 zile mai exact, incerc sa ma obisnuiesc cu linistea din camera mea. Nu cred ca o sa gasesc vreun antidot la chestia asta asa ca in urmatoarele 5 luni nu-mi ramane decat sa ma conformez situatiei.

Am incercat sa vorbesc putin cu tata. Inca nu stie ca eu si EL ne-am despartit. Nici nu banuieste vreo ceva. Saptamana trecuta EL a dus-o pe Cza la aeroport si a fost placut impresionat de punctualitatea si promptitudinea lui. Chiar m-a rugat sa-i transmit admiratia pe care o are pentru el..si mie mi-a fost atat de greu sa mimez o stare perfecta. Ar suferi daca ar afla deodata ca ne-am desparti. Asta nu pentru ca tine la el, desi il respecta pentru ca e singurul pe care l-a cunoscut "mai mult", ci pentru ca si-ar da seama ca timp de 3 saptamani am suferit in tacere sau ca nu a banuit nicio clipa ca ma comport ciudat.

Purtasem o discutie cu el de Craciun, chiar inainte sa merg cu ai LUI la o cina in familie. Imi zicea tata : "stii, daca ai stat cu el atat timp cred ca e destul de important pentru tine. Stiu cum esti, si stiu cat de greu te conving oamenii. Pe el il admir ca te-a tinut aproape si te-a convins. Un singur lucru vreau totusi sa-ti spun: ai grija cat il iubesti pentru ca in caz de ceva, ai sa suferi mult." Normal ca eram "da, bine, not gonna happen". Cine stia insa ca tata o sa aiba dreptate? 

De asta imi e atat de greu sa-i spun. Poate in curand nici n-o sa mai fie cazul sa-i spun, pentru ca stilul meu de viata s-a schimbat. Desi ies in oras cu fetele sau sunt plecata ziua, am mai mult timp seara si asta e posibil sa ma dea de gol. In plus, ultimul an de facultate se va incheia si o sa ma pregatesc de licenat si altele..sa devin "om mare".

Ma gandeam ca nu-mi pare rau ca i-am stricat seara amicului "mata hari". Chiar nu ma incearca nicio remuscare si asta e un lucru bun. Il vad usor frustrat si se victimizeaza cu niste statusuri deloc discrete dar asta imi demonstreaza ca n-am vorbit in van.

Ma intorc la grefele mele. Intre timp, imi place melodia asta:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu