the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Bancomatul

Azi e luni si e 22 februarie. Acum fix o luna, intr-o vineri, totul a luat-o razna...

M-am trezit pe la 1 fara un sfert, putin wasted. Stiam ca am muulte de facut asa ca am tras de minute lenevind in pat. Cu greu m-am conformat ideii ca trebuie sa plec de acasa desi vremea e incredibil de frumoasa, in ciuda prognozelor nu foarte optimiste. Am fost la facultate, am intarziat cum e firesc, 10 minute dar am apucat 5 minute din discursul profului. In cunosc de acum 1 an, e un barbat foarte simpatic si prezentabil. Ne-a spus ca materia pe care o vom face cu el e ok si ca examenul nu ne va da batai de cap. That's cool!

Am trecut pe langa leader plus ca si cum as fi fost unul dintre studentii care inca se intreaba daca acolo e vreun bufet, sau un secretariat sau o anexa a bibliotecii. M-am oprit sa-i salut pe cativa, pe altii am incercat sa-i ignor.

Apoi m-am dus la banca. I hate paying the bills! Urasc de fapt birocratia, si cozile si toate procedurile care ingreuneaza si mai mult procesele simple. M-am certat cu un bancomat aproape 15 minute. Nu imi accepta o bancnote de 50 lei. Avea indoit un amarat de colt si mi-o tot refuza. Am renuntat pt un timp sa ma mai stramb la camera de deasupra bancomatului si m-am intors in banca, la ghiseu. Evident coada era si mai mare. M-am intors la masinaria diavolului si am incercat iar. Niciun rezultat! Intr-un final am scos alti bani de pe card si mandra cum eram ca in sfarsit "fentam" sistemu', am descoperit cu stupoare ca intre timp, "the machine was out of order". Nu cred ca trebuie sa mai descriu expresia pe care am avut-o pe chip.

Buun! Trebuia sa platesc nenorocita aia de rata asa ca, dupa ce m-am intors in sediu pentru o scurta intalnire de interes AIESECaresc, m-am dus hotarata la un alt oficiu BancPost. Pe drum, ma uitam la masinile care treceau. Probabil cautam eu ceva, mereu caut ceva. Oamenii alergau grabiti pe langa mine, eu pe langa ei, parca ne evitam reciproc. Nu e o zi in care vreau sa fiu remarcata. Am multe pe cap si m-ar distrage un eventual eveniment.

Bineinteles, la noul bancomat totul a mers ca pe roate. In 5 minute priveam ceasul de la 3 star, in sens invers de data asta.Am zambit multumita, in timp ce molfaiam un Mars.

Joi si vineri intentionez sa particip la o conferinta organizata de X-Trade Brokers Romania. Suna interesant din prezentare si oricum nu strica sa mai aflu cate ceva. In plus, vin si fetele asa ca o sa inviem atmosfera de conferinta :D (sort of... anywayz)

That's about it..for now!

P.S. Klin imi place postul tau!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu