the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Market feeling II

Hey there babies! Ultimile doua zile au fost amazing! Asa cum va spuneam si ieri, am participat la seminarul de brokeraj oferit de X-Trade Brokers Romania. Baietii astia sunt geniali!

Ziua de azi a inceput pe ceas, la 9 si 20, cu Alex si informatii despre indicatorii tehnici, medii mobile si alte notiuni de genul asta. Dupa coffee break, a fost randul lui Cosmin (:D) sa ne faca un scurt wrap-up la ce am discutat ieri, ca un intro in discutia despre datele macroeconomice in raport cu trendurile majore de pe pietele financiare. 

A fost o experienta foarte placuta! O sa fiu snoaba acum si o sa spun ca m-am simtit in elementul meu printre oamenii aia. Oarecum, toate prejudecatile despre afaceristii anosti, ascunsi in spatele birourilor sau al monitoarelor ce urmaresc cu sfintenie cotatiile la bursa, au disparut. In astea doua zile, m-am distrat de minune pe seama discutiilor libere si extrem de interesante, sa nu mai zic de glumele "de brokeri" ale domnului mereu dispus sa ia peste picior sistemul :)). (Cristina te anunt ca ai pierdut o gluma faina la adresa lui Voronin si pe Cosmin spunand foarte simpatic "mother Russia"... yes! i just blushed)

Meanwhile, tocmai mi-am amintit de soferul de maxi-taxi de azi dimineata. Ieri, unul mi-a oferit doi magneti incercand sa poarte o discutie cu mine la 9 insa azi, domnul cu pricina, soferul, suferea serios de sindromul Tourette. Am avut norocul/ghinionul sa ma urc tot in fata si m-am crucit tot drumul, pentru ca injura fiecare pasager din masina.(for real!) Chiar ma gandeam oare despre mine ce a zis cand m-am urcat ... strange people!  

Bottom line, sfarsitul asta de saptamana se anunta zbuciumat (o sa fac niste bani cinstiti - nu dezasambland masini :)), inside joke cu Zizu - ci facand promotie pentru o firma) insa am un zambet "tamp" numai amintindu-mi zilele astea doua. Acum ascult melodii de-a lui Beyonce si ma pregatesc pentru un film bun si o seara linistita.

Song of the day :

P.S. "We are more popular than Jesus", love this quote by John Lennon

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu