the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

sweet escape...

La naiba! azi e deja vineri. Cumva, n-am avut timp si nici foarte mult chef sa scriu. Dar nu am vrut sa treaca ziua de joi pur si simplu. Am facut un progres si m-am trezit ceva mai devreme decat toata saptamana. Am facut curat prin camera, am pus hainele la spalat si am facut o baie buuna si relaxanta. Apoi am vorbit putin cu fetele, a intrat si Czica vreo 15 minute si am mai vorbit un pic. A venit tata de la servici si apoi am mers in vizita la bunica. Ultimile ore din joi le-am petrecut cu 7 fete dragute si guralive ca si mine de altfel, in Dune. A fost distractiv si trebuie neaparat sa repetam experienta.

Acum sunt iar singura, in fata "marelui alb" si Fadwa tocmai mi-a dat o leapsa:

1. Luati o carte cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al 4-lea 
...de la un anumit punct nu mai exista cale de intoarcere...
2. Fara sa verificati cat e ora 
...00.30
3. Verificati 
00.38 (oops)
4. Cu ce sunteti imbracat?
..pijamale
5. Inainte de a raspunde la acst chestionar, la ce va uitati? 
...http://www.youtube.com/watch?v=GOJ-mtPAIVA&feature=related
6. Ce zgomot ati auziti in afara de al calculatorului? 
... caini latrand :))
7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
... mai devreme, ladies night ...
8. Ati visat ieri noapte ? 
... da
9. Cand ati ras ultima data? 
... astazi, acum cateva minute chiar
10. Ce aveti pe pereti incaperii unde sunteti?
... poze, desene, vederi, postere :D
11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara? 
... un barbat :)) [l-as pune sa-mi coaca o paine :)) si as dea cu aspiratoru']
12. Care este ultimul fim pe care l-ati vazut?
... Obsessed (weird huh?:))) 
13. Ati vazut ceva neobisnuit azi ? 
... da, masina mea de spalat scoasa din priza si plina cu apa
14. Ce parere aveti despre acest chestionar? 
... satisfacator 
15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca
... ma plictisesc repede
16. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fata ? 
... can i pass?... Marlena (numele bunicii mele dupa tata)
17. Care ar fi prenumlele copilului dvs. daca ar fi baiat? 
...  Matei, Radu, Andrei ...
18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate ? 
... bineinteles
19. Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile raiului ? - 
... Stii, m-am gandit ca oricum esti prea buna pentru cei de jos :))
20. Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba? 
... oamenii ipocriti (as face-o specie pe cale de disparitie)
21. Va place sa dansati?
... well yes
22.George Bush ? 
... not in a million years hon'
23.Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor? 
... stirile de la ora 5 :))

That's it!

Noapte buna sau..buna dimineata!

1 comentarii:

hai ca am ras..:)))..3 intrebari mi s-au parut fantastice nu zic care:D... :)))... =)))...esti prea buna ai???..

 

Trimiteți un comentariu