the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Versuri

Ok. Azi ma incearca un sentiment ciudat.Nu stiu exact cum sa-l explic dar imi lasa un gol in stomac. E un soi de anxietate, ca si cum as astepta ceva sau pe cineva. Incerc sa-l evit de azi-dimineata, de cand m-am trezit brusc, ca si cum uitasem sa scot placa din priza. Mi-am deschis urgent winampu' si ma amestec in versurile din lista. O melodie mi-a placut mult si o sa-i scriu versurile aici, putin modificate pentru ca e un mesaj pe care l-as trimite si eu, intr-o sticla.

Scrisoare De Bun Ramas, by Pasarea Colibri

Iubite, cata lume intre noi,
Numaratori de ploi din doi in doi
Si dintr-un ochi de dor necunoscut,
Cate zapezi pe buze ne-au crescut...

Asculta-ma si lasa-ma sa strig,
Mi-e frica de-ntamplare si mi-e frig
Si nu mai vreau sa stiu pan-la sfarsit
Cine-a iubit frumos, cine-a gresit,

Cine-a facut spre noapte primul pas,
Cine-a plecat din joc, cine-a ramas,
Cine si-a smuls peretii rand pe rand,
Cine s-a-ntors mereu cu ziua-n gand,
Cine a pierdut si cine a castigat
De toate inlantuit sau dezlegat,
Cine a crezut mai mult in celalalt,
Sub cerul prea strain si prea inalt.

Iubite, cata lume intre noi,
Numaratori de ploi din doi in doi
Si dintr-un ochi de dor necunoscut,
Cate zapezi pe buze ne-au crescut...

Cand am sa uit cum suna glasul tau,
Decat tacerea, ce-mi va fi mai rau
Si cum sa pot sub stele innopta
Cand nu mai simt ce-nseamna umbra ta?

Numaratori de ploi din doi in doi
Iubite, cata lume intre noi.

Si mai ciudat e ca toate cuvintele astea le-am simtit si le simt in continuare. Si toate melodiile pe care le ascult, toate sensurile lor, toate mesajele lor, toate intamplarile prin care le-am gasit sau mi-au fost date, sau dedicate, toate poarta amintiri. Ascult acum o melodie draguta pe care mi-a dedicat-o in Geenie la una din primele noastre intalniri (The Fray - Look after you). Eram asa mandri si vrajiti. Si-mi amintesc cu drag, azi dupa 13 zile de cand nu ne-am mai sarutat. E pacat ca lucrurile nu rezista in timp. Si asa cum spunea O. Wilde “Oamenii strică fiecare clipă de romantism prin încercarea de a o face să dureze pentru totdeauna." Nici nu vreau o dragoste martira sau utopica, vreau o dragoste normala si sincera...

Intre timp:

to be continued...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu