the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Not so Freaky Friday

Tocmai m-am intors din oras, dupa o scurta dar foarte placuta plimbare in compania Cristinei si a lui Andrei. In seara asta am ras cu pofta! Ce te-ai mai umfla in pene daca ai sti, Andrei! Oricum tu esti printre putinele persoane care ma cunosc mai bine decat ce vad ceilalti si stii cat de bine imi fac glumele tale sau nemultumirile tale marunte despre lumea in care traim. Admir felul asta al tau de-a fi si mi-ai placut si seara asta la nebunie![desi vreau sa cred ca stiai de faza cu psihopatu' si ca nu a fost rationamentul tau...]

Am uitat pentru putin timp de toate intrebarile care se invart fara oprire in capul meu sau de raspunsurile pe care le astept. Am uitat sa ma mai ascund, sa ma prefac sau sa fiu altcineva. Am fost eu si atat si ei, prietenii mei >:D<.

Tot azi, acum cateva ore de fapt, am avut o conversatie draguta cu D. Mi-a placut modul in care ma face sa ma simt. Suntem doi straini si atat si ma bucur ca imi spune orice, cu o naivitate de copil care isi aminteste cateva cuvinte in romana. Am vorbit despre tampenii, prostii mici si marunte, apoi lucruri mai interesante, Dragobete, VD, iubiti si iubite sau despre ce imi place sa mananc. M-a linistit oarecum. Aveam nevoie sa simt ca nu sunt invizibila, asa cum ma simt in ultima vreme. E o prostie stiu! Dar asa ma simt.

Poate pentru ca ma obisnuisem cu mesajele lui, si complimentele lui, privirile lui sau pur si simplu cu ideea ca apartin cuiva. Insa acum invat sa fiu iar eu cu mine si e putin incomod. Nu e neaparat o invizibilitate ca ar fi prostesc..dar ma obisnuisem sa ma vada doar el, sa ma admire doar el, sa ma straduiesc doar pentru el. Si cum el nu mai e pentru mine iar eu nu mai sunt pentru el, piesele s-au schimbat.

Am luat inca doua filme si in curand incepe a-3-a sesiune de filme in paralel.

Nu intentionez sa uit pur si simplu pentru ca nu ar fi corect. Asa ca ma voi juca cu cuvintele pana cand frazele despre el vor fi inlocuite cu altceva sau altcineva...

Noapte buna!

P.S. I miss you Zizu :X

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu