the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Karaoke is FUN

Aseara a fost wild!! Va spuneam cu cateva ore inainte sa plec ed acasa ca am un chef nebun sa cant. Pe la 7 si ceva m-am intalnit cu fetele si ne-am plimbat prin parc la Viva, ne-am dat in leagan si am vorbit, ras, tot tacamul. Cristina a fost ceruta in casatorie dar, a refuzat politicos. Ce-i drept nu era cea mai buna "partida". Am facut niste poze la "The Grand Canyon" de la Elice, si am avut grija sa o pozitionez pe Cristinutsa strategic langa groapa, astfel incat sa se vada impactul :)).

Cristina a trebuit sa plece cu prietenele ei asa, ca eu, Cristinutsa si Roxana am stat la o discutie cu 3in1 acasa la R. A fost foarte placut. Ne-am adus aminte de copilariile noastre si, indubitabil, au intervenit si amintiri din AIESEC, clipe din conferinte, oameni si tot asa. R. a suportat cu stoicism melancoliile noastre pana pe la 9 si un pic, cand am plecat spre Parkside.

Fadwa ne astepta de ceva timp cu Madalina. Locul era aproape plin ochi cu tot felul de oameni asa ca nu dadeam prea multe sanse distractiei pe care o vizualizasem de acasa. Insa, pe parcurs mi-am dat seama ca felul meu de a interpreta mult prea in amanunt lucrurile, imi lasa impresii nu tocmai corecte. Claudiu se instalase comod la "platane" si prima melodie cu care am inceput a fost Pink - Family Portrait. A fost un duet cu Fadwa si ne-a iesit foarte bine. Asta a fost inceputul unei seri ce s-a incheiat la 3 jumatate dimineata, noi fiind ultimile care paraseau locul.

Mi-a placut la nebunie senzatia! Pentru prima oara dupa mult timp, am cantat muuult and it felt damn good!! In locul ala micut, oamenii au facut o atmosfera extraordinara! Am mai cantat Oasis- Wonderwall, Meredith Brooks - Bitch, Katy Perry - Hot'n'Cold, We will rock you cu fetele:X si altele. O singura melodie m-a dat peste cap, si banuiesc ca nu a fost o surprindere pentru nimeni sa ma vada asa tulburata. Am cantat All Saints - Never ever, si fara sa vreau, la jumatatea melodiei am clacat. Simteam ca ma sufoc si-mi batea inima cu putere. Eh..m-am linistit curand. Seara era prea frumoasa sa o stric!

Cand am ajuns acasa, am zabovit cateva minute cu ochii in tavan. Ma gandeam la oamenii pe care ii am langa mine. La cat de minunati sunt, la cat de multe imi dau fara sa ceara nimic in schimb. La cat de mult sprijin, cata rabdare si cata sinceritate se ascunde in ei. La cum ma accepta cu bune si rele, cu toanele si prostiile mele, cu principiile si "regulile" mele. Ma gandeam la persoanele care ma ajuta in fiecare zi sa vad partea plina a paharului si care, la fel ca si mine, se invart in acelasi cerc sinuos de experiente mai bune sau mai rele.

Am adormit aproape imediat. Aveam fum de tigara in par, ma usturau gatul si ochii dar a fost o noapte de neuitat! O sa inchei postarea asta cu All Saints:

[Czo miss you so much!:X]

1 comentarii:

ptr necunoscatori... am plecat mai devreme ptr ca aveam o nunta de pregatit :))

ma bucur ca v-ati distrat :* [chiar daca la karaoke e naspa]

PS: paharul e mereu plin

 

Trimiteți un comentariu