the Butterfly Effect

"change one thing, change everything..."

Trend it's your friend!

God i love smart people! (vorba Cristinei :D) Astazi am participat la prima parte din seminarul despre pietele financiare, oferite de X Trade Brokers Romania. A fost o zi ploioasa, morocanoasa, dar a meritat sa o petrec in incinta hotelului Galmondo, in compania unor oameni inteligenti.

Am invatat multe lucruri noi si interesante. Acum stiu ca piata FOREX (= foreign exchange) este cea mai mare si cea mai veche piata financiara din lume si ca oricine participa la procesele din cadrul ei printr-un banal schimb valutar sau ca L'Oreal este firma cu cel mai mare trading din lume. S-a vorbit si despre Acordul de la Bretton Woods din 1944 si, spunea Cosmin (unul din traineri) "cine ingenunchea America, se ingenunchea singur!". 

I just had that "market feeling", in sala aia plina cu oameni muult dotati intelectual, care vorbeau despre lichiditati si trend-uri in piata financiara sau despre analize tehnice si grafice de tot felul. Trebuie sa recunosc ca, la un moment dat, atat eu cat si fetele cu care am fost, eram putin depasite de subiect, insa Alex si Cosmin s-au descurcat de minune sa ne explice si noua, in linii mari, despre ce era vorba.

Ma uitam la cei doi traineri imbracati la costum, vorbind despre Money Channel, Market Briefing sau Wall Street ca si cum as fi vorbit eu despre ce-am facut ieri. La cei 25-26 de ani se invart intr-o lume a banilor si a speculatiilor. A strategiilor care fac lumea sa se miste sau sa se opreasca. They have the power! I-am privit cu admiratie toata ziua, si eu si fetele, mai ales in coffee breaks si la pranz :)). Ei sunt oamenii aia care au descoperit ca sunt meniti sa faca asta toata viata lor, si o fac cu placere, si au succes. Si eu vreau sa fiu unul din oamenii astia. Mai devreme sau mai tarziu o sa si reusesc!

Maine urmeaza a 2 a parte. Sper sa fie cel putin la fel de captivant ca si azi! Intre timp, am invatat si niste glume de-ale brokerilor :)) Pun pariu ca n-am pierdut nimic interesant la facultate :D 

That's it for today!

[Miss you, love you Z.]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu